Mammapilatesta/BodyBalancea Käpylän seudulla?
Toivottavasti joku osaisi auttaa..
Olen tuloksetta yrittänyt etsiä netistä mammapilates tai bodybalance tunteja Käypylän lähistöltä (Pasila, Oulunkylä, Maunula, Viikki, Vallilla yms.). Tarkoitus olisi siis että pääsisin jumppaan kävellen tai pyörällä.
Kaikki kuntoklubit jotka olen onnistunut tästä lähettyviltä löytämään tarjoavat kaikkea muuta kuin tämän tyyppistä.
Kiinnostusta olisi aloittaa heti tammikuussa.
Otan myös muita ehdotuksia vastaan.. mikäli jollain tiedossa jotain muuta vastaava tällä alueella järjestettävää.
MyLauren 11+
Kommentit (5)
olisin kiinnostunut Oulunkylän mammajoogasta, kerrotko tarkemmin. Olin ajatellut mennä joogakoulu Shantin mammajoogaan Töölööseen mutta Ogeliin pääsisin paljon helpommin.
Moi,
Osoite on Siltavoudintie 5, kuntoutuskeskus Donostia. Ti 18.45-20.15, kurssi alkaa 15.1. Hinta taisi olla 10 krt noin 100 euroa/10 kertaa. Mulla la voi tulla aiemmin, mutta kuulemma maksavat takaisin osan jos ainakin tosta syystä jää vikat kerrat käymättä.
Ilmainen koetunti 8.1 kello 19 (ilmo etukäteen osoitteeseen joogamediaatio@gmail.com).
Olin marraskuussa koetunnilla ja oli ihan ok. Olen käynyt aiemmin niin vähän joogassa, että on vaikea vertailla. Ryhmä oli ainakin silloin pieni ja ei ollut mitään kovin raskaan tuntuista, pikemminkin aika rentouttavaa.
Ajattelin myös Shantia (jossa kävin joskus astangan peruskurssilla, pidin), mutta paikka on paljon lähempänä kotia.
Moi Marinelle ja muut,
Huomasin, että työväenopistossa olisi Malmilla perjantaipäivisin jumppa.
Lisäksi näin tänään mainoksen jumpasta www.liikkunen.fi (ryhmä tiistaisin).
Terveisin
SM
Moi,
Tämä nyt ei ole sama asia, mutta Oulunkylässä alkaa tammikuussa jooga odottaville (10 kertaa, olikohan ti iltaisin).
Nyt en muista paikan nimeä, mutta jos olet kiinnostunut etsin sen tiedon jostain (ajattelin itse mennä).
Muutenkin jos joku tietää jotain muita lajeja kuin jooga Helsingin alueella, kiltit kertokaa. En halua mennä " ei-raskaana oleville" tarkoitetttuun jumppaan koska olen liikkunut aiemmin liian vähän ja peruskunto on huono.