MEILLÄ KUMMITTELEE!!!
Aivan selväjärkinen, skeptinen mieheni, herää yöllä siihen, että yläkerrasta kuuluu askelia ja vessassa käydään. Kuulostaa naurettavalta, ja mä en ole näihin ääniin koskaan herännyt. Onneksi mieheni ei herätäkään, sillä pelkään tällaisia asioita yli kaiken. Asumme vanhassa talossa, ja perimätiedon mukaan talon rouva on kuollut pihalla sydänkohtaukseen, muuta merkillistä en historiasta tiedä. Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (24)
Oliko talossanne kuollut mummeli matkalla kakalle? Ehkä hän ei ehtinyt ja nyt käy vessassa ikuisuuden. Onkohan siellä ollut joku sarjamurhaaja ja kodissanne on enemmänkin kummituksia? Onkohan talonne rakennettu vanhan intiaanien hautausmaan päälle? Muista katsoa illalla sängyn alle...
enkä mitään muutakaan senkaltaista ohjelmaa. kuten sanoin, pelkään ihan älyttömästi tällaisia juttuja, ja nyt en uskalla olla enää ollenkaan yksin kotona, vaikka ennen nautin yli kaiken siitä. epäreilua, että multa viedään tää nautinto!! voi olla, että joskus vielä silti rohkenen, ehkä ensi kesänä kun on jälleen valoisaa.
täytyypä kertoa miehelle tämä katsontakanta = ) ei kun oikeesti. en ole koskaan kuullut, että kummitukset kävis vessassa. ja tästä kummituksesta kuuluu lorina, ei siis käy kakkalla, jos ihan tarkkoja ollaan = ) ja jättää vielä vessan vetämättä.
ja tästä kummituksesta kuuluu lorina, ei siis käy kakkalla, jos ihan tarkkoja ollaan = ) ja jättää vielä vessan vetämättä.
suurin osa meistä ei näe eikä kuule mitään henkiä. Sinä taidat kuulua niihin onnellisiin jotka eivät niitä aisti. Ja koska et ole vielä kuullut, tuskin tulet kuulemaankaan! Älä moisesta ole moksiskaan, kyllä niitä henkiä voi olla missä vaan. Ja sitäpaitsi kuulostaa, että teidän talon tyypillä on aika suppeat rutiinit :)
Minulla on kokemusta siitä, että kuulen askelia, puhetta tai hengitystä joskus, tyttäreni näkee joskus joitain hahmoja, veljeni näkee ja kuulee henkiä. Meidän talon pihalla on joku, jonka läsnäolon tunnen välillä, mutta en usko, että hän ominusta kovin kiinnostunut, en minäkään hänestä.
että ne henget on harvoin pahoja, vaikka pelottaisikin. Niillä on ollu surua,ongelmia,vaikeuksia, eivät pääse rauhaan.
Yleensä hyvällä lähestyvät. Itselläni on tämä "lahja", jonka kyllä antaisin pois. Olen tiennyt ennakkoon äitini,mummoni kuoleman. Näen henkiä nykyäänkin.
aamulla on pissan näköistä nestettä. Mitään analyysia ei tosin aineesta ole tehty. Pieni poikamme nukkuu alakerrassa meidän kanssamme. Ei kuuna kullan valkeana lähtisi yläkertaan hiipparoimaan yöllä yksinään. Ja johan mieskin sen olis huomannut, koska poika nukkuu vieressä.
Tai toisin sanoen, miten HÄN saisi rauhan sielulleen ja siirtyisi uusille taajuuksille?
mitä se yrittää sanoa/kertoa? jos saa viestinsä perille, häipyy tod.näk.
muista, se hänen koti. "lupa" olla siellä.
Toisethan pitävät siitä että tuntevat kuolleen omaisensa läsnäolon.
Minulle kävi äiti kuolemansa jälkeen kertomassa, kaikki hyvin, täällä parempi paikka olla. Sain rauhan ja pystyin jatkamaan. Vieläkin käyn "keskusteluja" hänen kanssaan.
En tunne kyseisen rouvan sukulaisia, enkä todellakaan kehtaa alkaa kaivamaan niitä esiin, ja kertomaan tätä juttua. Kuulostaa ihan pähkähullulta = ). Entä jos rukoilee tms.??
kai siellä putkistoissa voi veden liikettä olla. Mä ainaki järkeistäisin noin. Ei mulla oo henkiä jääkaapissakaan vaikka hurisee öisin.
En tunne kyseisen rouvan sukulaisia, enkä todellakaan kehtaa alkaa kaivamaan niitä esiin, ja kertomaan tätä juttua. Kuulostaa ihan pähkähullulta = ). Entä jos rukoilee tms.??
ottavat vieläkin ilmoittautumisia vastaan. Marja asia nainen. Saisit tietää ja selvyyden. Ei mitään noloa, monet kuulevat/näkevät asioita ja ne jotka näkevät, eivät sinua pilkkaa.
Jotain se yrittää sulle/teille kertoa. Kuuntele.
että miehesi kuulee harhoja? On psykoosin oireita, jotka voivat alkaa yllättäinkin, vaikka potilas vaikuttaisi vielä muuten ihan terveeltä. Oudot hajuaistimukset on myös tavallisia, siis että haistaa sellaista (pahaa) hajua, mitä muut eivät haista.
Kannattaa tarkkailla läheisiään. Asioille on usein ihan looginen selitys...
katsos, JOS sinä et tiedosta näitä asioita, se ei tarkoita etteikö toiset voisi niin tehdä. Tyypillistä hulluksi leimaamista.
Hän sen pissan siellä pöntössä kävi tarkistamassa, mä en nähnyt. Oikeesti, eilen se valitteli, että haisee joku paha. Mutta se olikin sitten liikaa perunoita syönyt pikkupoikamme = ). No, nyt ei ole moneen yöhön kuulunut mitään, tai ainakaan mies ei ole maininnut asiasta. Meillä on niin päin, että selvännäkijä, jolle kerran erehdyin menemään, sanoi, että mulla on näkijän lahjoja. En vain osaa ottaa niitä käyttöön. Tai oikeammin, en uskalla. Ja mihinkään ohjelmaan mulla ei ole mitään hinkua. En menis, vaikka maksettais.
ettei kummituksia ole olemassakaan. Joko miehesi on puoliksi unessa, vaikka luulee olevansa valveilla tai sitten kyse on vanhan talon natinoista.
Tai sitten miehesi kuvittelee tän asian voimakkaasti. Ei mikään haamu/kuollut ihminen jätä jälkeensä virtsaa vaikka muuten talossa kummittelisikin.
minusta se marja fiksu nainen, hänestä kaikki tuollainen luonnollista, ei yliluonnollista.
Kysymykseesi, meidän vanhassa saunassa liikkuu henkiä. Tuo kummittelee lasten juttuja...istuu lauteilla. ei pidä ääniä