Mitä puolisosi saa tänä jouluna lahjaksi sinulta?
Minä annan uuden talvitakin (sellaisen jota tiedän hänen haaveilevan).
Annoin myös aikaisemmin " pikkujoululahjan" : tasohiomakoneen.
Kommentit (14)
Muuta ei kuulemma halua. Minä en saa mitään jotta meillä olisi varaa leluun. Tyytyväisiä ollaan kummatkin.
Hyvää yhdessäoloa. Joulupäivän ja tapanin onkin jo töissä!
Ostaisin myös muuta, mutta kun mies on niin vaativa ja niin tarkka kaikesta (esim vaatteista), etten viitsi muuta ostaa.
toivottavasti ei osta minulle sitä samaa
Nyt kun vanhin lapsista on 8v niin hän järkyttyi kun kuuli etten ole saanut lahjaa moneen vuoteen. Niinpä tyttö on käynyt ostamassa mulle lahjan!!! Oon tosi iloinen =)
mä oon ostanu miehelle joka joulu, joka isänpäivä, joka synttärinä lahjan.. mutta.. mutta.. mä olen viimeksi saanut mieheltäni lahjan 7 vuotta sitten; LAMPUN.
Joten nyt riitti. en osta tuolle yhtään mitään.
4 boxerit
suklaata paljon : )
3 kirjaa
Älypeli
niin kuin en minäkään saa häneltä.
ja vaatteet yms. ovat hänelle täysin yhdentekeviä, joten niillä ei ole lahjan arvoa. Jokin matka olisi ainoa hyvä juttu, tosin liian kallis.
Varmasti löytyy muualtakin kuten Anttilasta tai Cittarista, uskoisi.
:) Ja mä ostan todella mielelläni miehelleni lahjoja, koska hän niin välittävä ja ihana. Riippumatta siitä ostaisiko hän lahjoja minulle, hän antaa niin paljon.
Ja sitten minkälaisia ne ovat. :) Semmoinen huumori-oopus jonka varmaan jo ymmärsitkin.
:D " kirjoittaja" on P. Tuhnukainen
En meinannut lapsellekaan ostaa mutta tänään ostin yhden. Saa niin paljon sukulaisilta niin ei senkään puolesta tarvitse.
Muina vuosina olen aina ostanut molemmille ja itsellenikin mutta nyt on rahat tiukassa. Tärkeämpää on olla rahaa ruokaan ja bensaan että pääsee töihin. Kuitenkin lapselle tulee ostettua pitkin vuotta vaatteita ja lelujakin jonkin verran niin ei se maata kaada jos en jouluna annakkaan lahjaa.
Sitten taas kun tulee parempi aikakausi.
-kylpytakki
-kahdet alushousut
-pitkät kalsarit " oleskeluhousuiksi" (tai vaikka niiden oikeaan käyttötarkoitukseen)
-pierusanakirja (miten niin piereskelee paljon :D )
-Hukka makkaraputki
-Hukka oluttuopit