Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt kuolisit niin montako ihmistä hautajaisiisi tulisi

Vierailija
17.12.2007 |

Mulla menee surkeesti, varmaan vain parikymmentä läheisintä, kun kotiäitinä olen ja mieskin on vaan duunari.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska en olisi järjestämässä hautajaisia. Riippuisi millaiset kekkerit mies päättäisi pitää, kutsuisiko lähisukulaiset vai sukulaisten lisäksi pari tai parikymmentä ystävää.

Vierailija
2/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian paljoa, ei liian vähän - juuri ne ihmiset, jotka sinne haluaisinkin. Mutta toivottavasti elän vielä monen monta vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten järjestettäisi pientä lähipiirin tilaisuutta. Mulle ihan sama millaiset peijaiset pitäisivät...

Sukulaisia on parikymmentä, ystäviä ja muita läheisiä sitten loput.

Vierailija
4/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 henkeä. :) Onneksi ei tarvitse omia hautajaisia olla järjestämässä.

Vierailija
5/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm...

Vierailija
6/9 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkähän ne arkun kärräis kun ei olisi tarpeeksi porukkaa kantajiksi

Vierailija
7/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kavereita tulisi varmaan 50. Lisäksi olen tehnyt sellaista työtä, jossa minulle on muodostunut paljon tärkeitä ihmiskontakteja. Jos hautajaiset olisi kaikille avoin tilaisuus (kuten sen olettaisin olevan) veikkaisin sinne tulevan n. 150 henkilöä.

Olin joitakin vuosia sitten vanhan kaverini hautajaisissa. Väkeä oli todella paljon. Kappeliin ei mahtunut istumaan vaan useat kymmenet seisoivat käytävillä. Oli todella hieno ja kaunis tilaisuus ja kunnioitti upeasti hänen muistoaan.

Vierailija
8/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin että vain ne tulisivat, jotka oat oikeasti olleet elämässäni läsnä, eli sukulaisia (n 10 läheistä) ja oma perhe (2) sekä muutama ystää. Aika pieni tilaisuus siis.

Vierailija
9/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi muita läheisiä ja tuttuja, ehkä muutama sukulainen miehenkin puolelta. Varmaankin siinä 250-300 henkilöä. Meidän suvussa on ollut haudattu ihmisiä (minulle liiankin läheisiä), joten minulla on melko hyvä kuva siitä minkä tyyppiset hautajaiseni tulisivat olemaan, jos nyt kuolisin.

En tosin ole ajatellut kuolevani pian, vaikka välillä olenkin miettinyt miten lapseni pärjäisivät jos nyt kuolisin. Nämä ajatukset on tuonut pintaan lähi vuosina kuolleet kaverit ja sukulaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi