Joulu pilalla, elämä romahtanut!! Mä en kestä!!!
.
Kommentit (44)
olet kopsannut tämän suoraan eräältä toiselta keskustelupalstalta. Jonne minä provosin tämän. Jäit kiinni
Asia ei kuulu sinulle ap. Älä viitsi edes sukunimellä kutsumisen arvoisia paikkoja on rajoitetusti tiedustele puhelimitse.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tilanne on edennyt vuodesta 2007?
Minuaki kiinnostaa. Lapsi syntynyt 2001, on siis ihan aikuinen jo.
Vierailija kirjoitti:
Asia ei kuulu sinulle ap. Älä viitsi edes sukunimellä kutsumisen arvoisia paikkoja on rajoitetusti tiedustele puhelimitse.
Tietenkin kuuluu. Mies on tehnyt aviorikoksen, valehdellut vuosia. Mielestäsi aloittaja saa paneskella vieraiden miesten kanssa eikä se kuulu aviomiehelle ja aloittaja saa olla raskaana vieraalle miehelle eikä se kuulu aviomiehelle?
Ainoa tuossa kuviossa ihmetyttää ettei mies ole saanut vaimolleen kerrottua asiasta vaikka olikin ollut hairahdus . Kysy rohkeasti joulun jälkeen että mikä kuvio tässä on kyseessä ja eikö olisi parempi rehellisesti hoitaa asiat ja avoimesti , salailu vie luottamuksen . Anteeksi on mahdollista antaa ja jatkaa eteempäin kun luottamus saavutetaan takaisin . Ei ole muutenkaan ollut mikään halpa reissu miehelle tuo salaperhe , se on yhteisestä taloudesta pois .
Ei ole mitään järkeä holhota miestä anna hänen olla sellainen kuin jän on.
Ensin ukkos jätti tekstarills pikkujoulujensa jälkeen sut, sitten mokasit itse pikkujouluissa ja nyt tämä. Lopeta jo trolli!
Joulu pilalla, elämä romahtanut!! Mä en kestä!!!
Vierailija
klo 22:46 | 17.12.2007
Tää palsta on ihan sairas. Museotavaraa.
Vierailija kirjoitti:
eli mee paperi kädessä miehen luo ja kysy että minkäs niminen tää MEIDÄN yksi lapsi on..? ja missäs välissä se on oikeen syntyny..?
Varmaan syntyny jonkun jalkovälissä. 🥱
No, nyt sitten sait tietää ja pakkohan sinun on keskustella asiasta miehen kanssa. Toisaalta oli taustalla mitä tahansa, niin elatusapu on maksettava. Kinkkinen tilanne.