känniajaja ongelma
Mites tämä ratkaisuun.
Minulla on yksi tuttu nainen. Emme ole erityisen paljon tekemisissä tai ystäviä, mutta sen verran ollaan kuitenkin tekemisissä että esim juhliin aina kutsutaan. Kertaalleen tämä rouva lähti ajamaan kaatokännissä kotiin. siis oli juonut pullon viiniä ja lähtö huomattiin vasta kun oli jo kotiinsa päässyt. (turvallisesti)
olin todella ihmeissäni ja ärtynyt että normaalin oloinen äiti-ihminen tuollaisen tempun tekee.
seuraavissa juhlissa toisen tutun luona rouva on taas autolla. illan aikana otti kyllä ja sitten ilmoitti lähtevänsä autolla kotiin. kysyin sitten että minkä verran on juonut- kertoi ottaneensa ihan vähän. mutta varmaksi en tiedä- olin itse aika tuiterissa ja en todella tajunnut seurata tämän juomista.
miten seuraavan kerran itse toimisitte? emme ole mitään erityisiä ystäviä mutta jotenkin tuntuu että pysyyköhän hallussa tuo homma. Onko minun asiani pitää huoli tuosta ajamisesta? juttelenko joskus kahden asiasta ja jos niin miten helskutassa otetaan asia puheeksi kun emme ole läheisiä-
toivoisin todella että joku läheisempi ihminen juttelisi hänen kanssaan. huoh.
mitä keksitte?
Kommentit (6)
Kyllä ne mittaa mitä se on juonut. jos oikein suoraselkäinen olet, niin kerrot etukäteen, että aiot mittauttaa.
paitsi omansa, myös muiden HENKEN.
Eli ehdottomasti yhteys poliisiin.
7 oli niin tunnekuohuissaan, että tuli ratkaisevaan kohtaan kirjoitusvirhe :)
Eli HENGEN ei henken...
kun näytti siltä, että aikoo rattiin. Hetken rouva mesosi, mutta sitten sammahti jonnekin. Otimme myös hänen lapsensa hoitaaksemme eli hän sai olla illan meidän kanssamme ja halusi nukkumaankin viereemme. Kamalaa katsoa tuommoista, itsekään en ollut selvinpäin, mutta kun vastuu lapsesta " siirtyi" minulle, en ottanut enää mitään.
siis jos nainen on varmasti käännissä niin kyllä avaimet vien ja varmasti saan siihen kaverinkin.
mutta jos toinen tissuttelee lasin kaksi punaviiniä, niin se on aikamoinen sota. siis aikamoinen pokka pitää olla mennä sanomaan ettet aja.
ehkä mä sitten tulevaisuudessa soitan poliisille. tai hankin oman alkometrin ja puhallutuan kaikki aina juhlissa ;-)
ap
Eipä tuohon voi muuta kuin poliisit perään..