Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten yh:t jaksatte arkea? tai muutkin?

Vierailija
17.12.2007 |

kamala tappelu koko ajan nukkumaanmenoista ja heräämisistä, illat ja aamut menee taistellessa. sitten pitäisi vielä pitää kaikki paikat kunnossa, ruoka pöydässä ja tehdä raskasta työtä. lapset 3 ja 5.

lapset ei usko mitään, ei hyvällä, ei pahalla, ei lahjomalla, ei uhkaamalla. esikoinen haluaa aina sanoa viimeisen sanan, enkä ole keksinyt keinoa, jolla hiljenisi.

vinkkejä arjen sujuvuuteen ja leppoisaan elämään!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olen lainkaan käsittänyt sitä, miten rumasti ihmiset meistä yh-äideistä ajattelevat vielä tänäkin päivänä, ennen kuin olen tätä palstaa lukenut. Sydäntäni riipaisi tuo yksi aloitus, missä yh:n lapsi tuppautui miesseuraan :(

Lasten kehityksessä on raskaita vaiheita, milloin arki takkuaa kaikesta. Vaikka olisi miten väsynyt tahansa, niin se kannattaa muistaa, että pitää rajat (helppo sanoa). Mutta kun rajat pitää, niin ajan myötä helpottaa. (itselläni on 6-v kaksoset)

Tsemppiä sinulle ap ja muut yksin lasten kanssa elelevät :)

Vierailija
2/3 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ketään kenen kanssa pohtia lapsen asioita, ihastella edistymistä, miettiä hankalia vaiheita.

Arjen pyöritykseen olen tottunut, selkeät rutiinit helpottavat kummasti. Esim. laitan illalla (lasten mentyä nukkumaan) kaiken valmiiksi: omat työvaatteet, lasten vaatteet, reput jne. Näin ei aamulla tarvitse etsiä mitään tai miettiä mitä pitäisi ottaa mukaan.

Iltaisin aloitan lasten kanssa iltatoimet ajoissa ja sitä ennen jo rauhoitutaan.

Lasten mentyä nukkumaan hiukan siivoskelen, laitan tiskikoneen pyörimään ja teen mahdollisesti vielä omia työjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä, että lapsesi tarvitsisivat tiukemmat rajat. Ei 5 vuotiaan vielä pitäisi saada viimeistä sanaa.

Nukkuvatko lapsesi tarpeeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi