Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana todella huonosti nukuttu yö. Mies oli kaveriporukan kanssa juomingeissa, minä kisun ja pupun kanssa yksin kotona. Telkkua katsoin johonkin yhteen asti yöllä, kunnes päätin, että nyt menen nukkumaan. Juuri kun olin saamassa unen päästä kiinni, mies soittaa hirveässä humalassa itkua tuhertaen, että hänet hakattiin ja hänen kätensä on sijoiltaan. Menin sitten ulos miestä vastaan ja hän kurjan näköisenä laahusti tiellä. Hänen naamansa oli aivan kamalan näköinen, silmä ja poski mustana, kulma auki, käsi paskana, korvasta verta ja kyljessä kauhea jälki. Katsoin kättä, mutta ei se kyllä sijoiltaan ollut. Mies valitteli olkapäätä, joka ihan tajuttoman kipeä.

Mies ajatteli sitten soittaa 112:teen, josta pyydettiin hakeutumaan terveyskeskukseen, mies siinä sitten selitti, että tällä paikkakunnalla menee terveyskeskus kiinni klo 18.00 ja päivystys siirtyy Lohjalle, jonne ei ole mahdollisuutta päästä, kun toinen on kännissä, eikä kummallakaan ole edes ajokorttia. Nainen puhelimessa sanoi sitten vain että "voi voi" ja sulki luurin. Kyllä on töykeää tuo 112:den palvelu!! Minä sitten soitin uudelleen (sama nainen vastasi) ja selitin tilanteen uudelleen, sanoi, että "no kai se on sitten pakko lähettää ambulanssi". Joo, meni 15min, niin lanssi pihassa. :) Siinäpä ne vain puhallutti miehen ja laittoi käteen siteen ja kirjoitti jonkun lapun ja käski hakeutua seuraavana aamuna Lohjalle päivystykseen.

Tultiin sisään ja kello oli jo lähemmäs kolme. Mies nyt sammui samantien, mutta mulla alkoi noi levottomat jalat vaivata, ja ainakin tunnin pyörein ja potkin siinä sängyssä, kunnes havahduin aamulla herätyskellon pirinään. :) Olin nukkunut jopa ehkä 4-5 tuntia yön aikana..:/

Ääh, kauhea selitys jostain miehen ryyppyreissusta. :D

Tulipas tuossa mieleen, kun puhuttiin makeanhimosta, itselläni ollut myöskin aivana kamala makeanhimo, joka päivä on PAKKO saada jotain hyvää ja lihottavaa. :D Ja sen kyllä huomaa, lähtöpainoni oli 68kg ja viimeksi neuvolassa oli 82kg. Jaiks, pitää alkaa kyllä nyt katsomaan vähän tarkemmin, mitä suuhunsa laittaa, noita ylimääräisiä kiloja tuskin kovin helpolla pois saa. :/ Ja kaikki vielä varastoitunut tuonne reisiin ja pyllyyn, ja kamalat raskausarvetkin sinne aiheuttaneet. Mahaan ei kyllä ole tullut vielä ollenkaan, kun olen sitä kahdesti päivässä rasvaillut. :)

Ja joku puhui, että vasta alkanut huomaamaan pikkuisen hikan, itselläni hikka on tuntunut jostain viikosta 25 alkaen. :) Ja taitaapi pikkunen olla pää alespäin, kun hikka ainakin tuntuu tuolla ihan alhaalla. :)

Joo, mä taidan mennä nyt suihkuun ja nukkumaan. :)

hyvää lauantai illan jatkoa kaikille. :)

Jadmiras ja typy(?) 30+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla