Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun miehes sita mielta, etta naisella pitaa olla pitkat hiukset? Ja jos on, niin pidatko hiuksia pitkina vaikka enemmin haluaisit lyhyet hiukset.

Vierailija
16.12.2007 |

Itse tiedän pari tällaista pariskuntaa. Molemmissa tapauksissa lyhyempi malli olisi naiselle parempi (ohuet hiukset). I

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hänen mielikseen kasvattanut hiuksia (mulla on ollut siili), mutta nyt talven tullen tuo sähköisyys on saanut mut menettämään hermot. Menen kampaajalle kunhan saan siihen rahaa, hankin jonkin lyhyen kampauksen joskaan en ihan siiliä.

Vierailija
2/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sille käsittääkseni muista naisista niin väliä. (Tai kai siitä ihan kiva, jos kaikilla olisi, mutta eipä ole koskaan sanonut.) Pidän pitkiä hiuksia osittain hänen toiveestaan, osittain siksi, että itse tykkään. Jos miehelle ei olisi mitään väliä, voi olla, että olisin testannut lyhyitä jossain vaiheessa.

Tietääkseni pitkät sopivat minulle melko hyvin. Olen laiska laittamaan hiuksia, mutta joskus on kiva laittaa juhliin tms. Nämä saa nopeasti siistiksi, jos ei huvita tällätä, mutta silti saa eri näköiset, kun haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen mielestä on ihan ok vaikka olis lyhyet hiukset.

No mulla kuitenkin pitkät ja paksut ja itse olen sitä mieltä että naisella kuuluu olla pitkät hiukset.

Vierailija
4/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä tosin haluaisin pitää vieläkin pidempää lettiä, mutta mies ei haluaisi. Minulla on paksut hiukset ja vyötärölle lantiolle asti ne välillä kasvaa/kasvatan, mies haluaisi ennemmin että olis puolipitkät, hartioille tai vain vähän sen alle.

Vierailija
5/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pidempänä, sillä pituus tasoittaa paksuutta pois hieman. :)

Vierailija
6/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajana olenkin välillä sanonut naisille, jotka valittavat että haluaisivat jonkun kivan lyhyen mallin mutta mies ei anna leikata.. miehet kun haluu että on pitkä tukka.. niin siis olen sanonut että laikataan se kiva tukka jos haluut ja säästetään miehelle tuo pitkä ponnari muovipussissa.

Näin ovat muutamat tehneetkin. kyllä on miehen naama kuulemma ollut aina näkemisen arvoinen kun vaimo on tyrkännyt lettipussin miehen käteen. (ensin valitus: " miks sä oot leikannu sun tukan?? mä niin tykkäsin sun pitkästä tukasta, et ois saanu leikata" ja sitten pussi käteen.. siinä tukka ole hyvä, pidä tallessa jos siitä niin tykkäät)

Vierailija
7/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti sanois mitään vaikka leikkaisin lyhyenkin, en vain itse ainakaan vielä halua lyhyempää mallia.

Vierailija
8/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen myös leikannut hiukset lyhyeksi, ne eivät minunkaan mielestä sopineet minulle

Vierailija
9/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole lävistyksiä/tatskoja. Itse olen pitkätukkainen, mutta hiukset on punaisiksi värjätyt ja lävistyksiä ja tatskojakin on muutamat ;-)

Että eipä niillä mieltymyksillä niin väliä ole kun rakkaus syttyy. Itsekin pidän pitkätukkaisista miehistä ja oma mieheni on jo kaljuuntumassa :-D

Vierailija
10/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole nyt tukkaa ollenkaan, mutta aiemmin pidin noin olkapäille ja yli ja oli sopiva, vaikkei mun tukka ollut kovin paksu

Vierailija
11/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät hiukset, koska itse pidän pitkistä.

Vierailija
12/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin myös minä.. Minulla onkin puoleen selkään asti paksu tukka. Välillä vähän lyhentelen, ja olenkin sitten lähes aina ollut siihen tyytymätön.

Vierailija
13/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se lyhyt paremmalta mulla näyttää.

Vierailija
14/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt vähän pidempänä (kasvatan vielä). Minulla on luonnonkiharat hiukset ja paksut. Niitä pitäisi leikata koko ajan, jos haluaa pitää mallissaan. Pitkien kanssa ei tätä leikkausongelmaa ole. Käy siis halvemmaksikin :) Ja hiukseni ovat näin pidempinä omasta mielestänikin paljon naisellisemmat ja kauniimmat, kieltämättä :)

Vierailija
15/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se minua haitta, kun minulla on paksut hiukset enkä ole koskaan halunnut leikata niitä lyhyiksi (luonnonkiharat, enkä jaksaisi olla niitä jatkuvasti laittamassa tai leikkauttamassa).

Vierailija
16/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma pitkä ja paksu tukkani on ihana, kun vertaa moneen vastaan tulijaan. Sillä ei niinkään ole väliä mitä mies ajattelee...

Vierailija
17/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhteemme aikana ollut lyhimmillään sellaiset juuri ja juuri ponnarille ylettyvät hiukset. Nyt ovat aika pitkät, puoleen selkään, mutta en ole kasvattanut niitä mieheni tahdosta, vaan koska itse haluan. Minulla on luonnonkiharat, suht paksut hiukset, jotka ovat huomattavasti helpommat pitkinä. Ja ihan kivan näköisetkin. :)

Vierailija
18/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos pitää valita niin lyhyestä tykkää enemmän.

Vierailija
19/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä muutama kk sitten sanoin miehelle et alan kasvattamaan hiuksia niin kommentti oli " miks ihmeessä,nehän on noin just tosi kivat" Olen siis kova vaihtelemaan mallia,mut pituus on ollut aika vakio eli max tohon korvien tasalle... Koska olen 158cm ja 52kg ja hento ruumiinrakenne (näytän PALJON kevyemmältä,heh) niin kun mulla on paksut hiukset niin ns muhkeat kampaukset saa näyttään pään tosi raskaalta... Mulla on ollut pitkät,pitkäääät hiukset (peppuun asti,eikä ollenkaan luihut vaan letillä hiukset oli reilusti mun isän ranteen paksuiset) ja nyt kun katon kuvia niin ne näyttää liian isoilta mun päähän ne hiukset...

nyt ajattelinkin sellasta noin olkapäille ulottuvaa ja kerroksittain edestä leikattua jos vaan jaksan sinne asti kasvattaa :)

mun veli haluaa naisen hiusten olevan niin pitkät et ne yltää peittään rinnat (?!) ja ollaankin tästä monta kertaaa kiistelty... mut veljen mielestä ne on seksikkäät just sillon ja tummanruskeena ja niin veljen vaimolla onkin vaikka se itse haluaiskin lyhyet ja tätä just en tajua!!

Vierailija
20/22 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäni kiinnostaa luultavasti enemmän se mitä minä haluan kuin se, mistä hän tykkää. Minulla on pitkä tukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi