Hei, anna mielipiteesi...
Meidän (entiset) hyvät tuttavat asuvat meistä n. 300 km:n päässä. Ollaan ostettu joka vuosi toistemme lapsille jotkut joululahjat. He ovat keskimmäisen lapsemme kummeja, mutta ei olla pidetty tänä vuonna ollenkaan yhteyttä. En vain ole jaksanut, kun on ollut tosi rankka vuosi.
Olisiko ihan typerä lahja heidän 6v tytölle jos laitaisin postissa hänelle aterinsetin. Se on sellainen pari vuotta sitten lidlistä ostettu halpa setti, jossa on veitsi, haarukka, lusikka ja pikku lusikka.
Ei olisi kamalasti varaa laittaa nyt mihinkään kalliimpiin lahjoihin ja tuo setti on ollut odottamassa jotain yllättävää lahjantarvetta.
Vai käynkö ostamassa jotain muuta?
Kommentit (3)
Mun mielestä nuo lasten aterinsetit on ehkä vähän turhan " lapsellisia" 6-vuotiaalle. Tai riippuu pitkälti, millainen setti on - esim. muumiaterimet on vähän isompia, jotka sopivat kyllä vielä tuonikäisille. Tuosta pellekuviosta vaan tulee mieleen, että ne on sellaisia ensiaterimia pienille, jotka aloittavat opettelemaan itse syömistä!
Aterimet ei ole mitkään ensilusikat vaan ainakin meidän 6v:lle sopivat. Suunnilleen muumiaterimien kokoiset.
Taidan antaa nuo lahjaksi.
askarrella tai tehdä itse jotain pientä mukaan? Olisi vähän henkilökohtaisempi. Kummilapsi sentään, ei se lapsen syy ole, jos aikuiset eivät ole yhteyksissä.. Enkä nyt arvostele lahjan arvoa tms