Ei kait tämä vain mene kesken...
Kirjoittelin joku viikko takaperin supistuksista. Asia normaali kun kyse raskaudesta, mutta kun viikkoja vasta 18+6.
Siis nyt tullut parina päivänä ihan napakoita pitkähkö kestoisia supistuksia. Ei niitä ole kovin säännöllisesti tullut, mutta päivän mittaan useampia. Nyt sitten vessareissulla tullut vessapaperiin sellaista " limatulpan" tyylistä paksua venyvää limaa, jota alkoi edellisessä raskaudessa tulla viikkoa ennen käynnistystä eli ihan viime metreillä.
Neuvola olisi keskiviikkona, mutta huoli alkaa painaa. Voiko tämä olla vain joku emätintulehdus, joka aiheutaa näitä oireita vai pitäisikö käydä lääkärissä jo huomenna.
Kiitän jo etukäteen jos joku kehtaisi valistaa.
Ronnika 18+6
Kommentit (3)
Nyt ei ole supistellut taas muutamaan tuntiin. Käyn sitten huomenna omalla lääkärilläni. Voihan tämä olla ihan mitä vain.
mulla toisessa raskaudessa kävi niin että limatulppa tuli tammikuun puolessa välissä ja laskettuaika oli vasta toukokuussa. Juoksin hädissäni neuvolaan että nytkö se syntyy. Terkka vain rauhallisesti totesi että sillä nyt ei tässä vaiheessa ole hirveää merkitystä (liekö yritti vain rauhoitella)
No poika syntyi sitten toukokuun 28pv mennen 14pv yli lasketun ajan. Eli mulla sillä limaköntillä ei ollut silloin ainakaan mitään tekemistä itse synnytyksen kanssa.
niiloakseli rv 28+0
suosittelen, että ainakin soitat esim. naisteklinikan päivystykseen!sinnehän voi soittaa iltasellakin jos kovasti vaivaa!ja kannattaa mielestäni reagoida mielummin vaikka turhaan, kuin että liian myöhään..
tsemppiä!