Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään, joka on kotoisin Outokummusta? Onko sinulla joku muu suhde ko. kaupunkiin?

Vierailija
16.12.2007 |

Yritän tässä todistaa, että Outokumpu on maailman napa ;).

Jollain kieroutuneella tavalla lähes kaikilla tuntemillani ihmisillä on jonkinlainen suhde ko. kaupunkiin. Huolimatta siitä, että paikka on pienempi kuin neulan silmä, sijaitsee syrjässä kaikesta sivistyksestä ja asukasluvultaankin luokkaa olematon!

Itse olen ainanani asunut siellä ja jokainen, jolle olen asiasta jossain yhteydessä maininnut kertoo joko veljensä seurustelevan siellä asuvan naisen kanssa, tädin miehen olevan sieltä kotoisin tai jos ei mitään ystävyys suhdetta, niin sitten on itse siellä mökkeillyt useampana kesänä, vaikka ko. kaupungissa ei mitään mielenkiinoista nähtävää ole ja vuokramökkejäkni kovin rajallisesti!

Kertokaa siis suhteenne ko. kaupunkiin :).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva avaa ketjua jossa lukee, onko sinulla suhde Pieksämäkeen, jos se ei heitä kosketa! Ja ne tietenkin avaavat ja kertovat tietävänsä serkun kaiman kummin puudelin joilla on jonkinlainen yhteys kyseiseen paikkaan. DORKA!

Vierailija
22/24 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme pistää jonkun haukkumaan jotakin paikkauntaa josta ei ilm ole edes itse kotoisin? tosi aikuismaista käytöstä ja silleen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 km päässä Outokummusta. Aika ruma ja tylsä keskusta, mutta luonto siellä on upea! Muistoissani isä aina heitti mulle teininä rahaa shoppailuun kemikaaliossa kun olin niin kypsynyt mökkeilyyn! Ja jossain ketjuravintolassa syötiin keskustassa. Ihan iloisia muistoja!

Vierailija
24/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vanha ketju vastaan. Mutta pakko nostaa koska asia on juuri näin.

Outokumpulaisia tullut vastaan joka työpaikassa ja asun siis hyvin kaukana outokummusta.

Aina kun tulee puheeksi että olen sieltä kotoisin niin kaikilta löytyy joku yhteys. Esim juuri mökkeily, tyttöystävä, työmatka. Ennen aloitin aina että " et varmaan tiedä missä se on", mutta hitto vie kaikki tiesi.

Ottaen huomioon kuinka pieni paikka se on niin en ymmärrä miten tämä on mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi