Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yhdistää pääsykokeisiin lukemisen, työt ja pienet lapset?

Vierailija
16.12.2007 |

Onko ihan mahdotonta? Itse olen nyt joulun aikaan ihan puhki, kun hommaa on liikaa. Onko hyviä vinkkejä miten selvitä tästä kaikesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hommiin nyt. Lasten kanssa olemaan, siivoamaan, kokkaamaan.

Vierailija
2/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä työssäkäynti ja panosta täysillä pääsykokeisiin. Lapset kun kuitenkin vievät aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ainakaan tunnu pahalle. Kahteen aineeseen haen.

Vierailija
4/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pääsykokeisiin lukeminen on ihan pala kakkua verrattuna sitten siihen opiskeluun...

Vierailija
5/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa jokaiseen tenttiin joutuu yleensä lukemaan ainakin saman määrän tekstiä kuin pääsykokeisiin!

Vierailija
6/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa ja paikkansa kaikella, ei kaikkea tarvitse tehdä samaan aikaan. Keskity olennaiseen.

Vierailija
7/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut, että jos pääsen opiskelemaan jätän työni ja teen joskus jotain osa-aikaista. Siksi ainakin kuvittelen, että pääsykokeisiin lukeminen on rankempaa, koska käyn nyt täysiaikaisesti töissä.

Meillä mies osallistuu kiitettävästi kotihommiin, mutta joulun järjestäminen on kyllä minun vastuullani. Siksi juuri nyt tuntuu rankalta.

Haen psykaa lukemaan Helsinkiin ja koen sen aika haasteellisena. Työni sihteerinä ei tyydytä ja haluaisin toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni.

Ap

Vierailija
8/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ratkaisin asian näin, otin keväällä kesälomaa 2 viikkoa, jonka käytin pääsykokeisiin valmistautumiseen. Pääsin sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi