Millainen nainen kiinnittää huomiosi kadulla, ostoskeksuksen ihmisvilinässä jne.?
Kommentit (10)
Nainen joka huolehtii itsestään ja pukeutuu seksikkäästi
Lysyssä tai veltosti liikkuva nainen ei kiinnitä huomiota.
Vierailija:
Feminiininen ja pitkäjalkainen nainen kiinnittää huomion
Nainen joka huolehtii itsestään ja pukeutuu seksikkäästi
Itse ainakin olen hyvin ihmisrakas ja lämmin ihminen. Ehkä joskus jopa liiankin hyväsydäminen! Silti meikkaan ja kävelen aina korkea korkoisilla kengillä. En ymmärrä pointtiasi. Eikö lämmin sydäminen ihminen voi meikata ja näyttää tyylikkäältä?
mittaillaan nilkoista kaulaan. siitä se lähtee. keilamaiset pohkeet pitkissä saappaissa kiinnittää huomiota, kiinteät reidet, taaksepäin antava peppu joka kertoo takapillusta ja jossa muotoa joka suuntaan. synnyttäjän lantio kunnon vyötärö ja hartiat. vähän vatsaakin. hyvä ryhti. tissit plussaa mutta ei tärkeintä. toki niitäkin kyylätään.
m40+
" 6, ei katsos se ei ole katkerien lihavien naisten mielestä mahdollista."
Ja noita kyllä riittää! Itse en arvioi ihmisiä ulkonäön perusteella, mutta usein on juuri noin. Ja muutenkin tuntuu, että omasta mielestään rumat ihmiset pitävät kauniina pitämiään ihmisiä uhkana itselleen.
Esim. Yritä siinä olla jonkun ystävä, kun hän ensin kutsuu kylään kotiinsa ja häätää sieltä pois n.10min. päästä koska mies on tulossa kotiin. ?!?
Minua ainakin loukkasi tällainen kohtelu! Ihan kuin olisin ollut joku vieras mies jonka kanssa hän pettää miestään! Jouduin lähtemään terassin ovesta ulos, ettei vaan mies näe minua.
Harmittaa törmätä niin huonon itsetunnon omaaviin ihmisiin, etteivät voi esitellä ystäviään miehelleen, kun pelkäävät hänen ihastuvan ystäväänsä!
Ja tuo ei ollut ainoa tapaus. Toinen kyllä esitteli, mutta esitteli sitten myös mustasukkaisuus kohtauksiaankin... =(
n
söpöt kasvot, tavallinen pukeutuminen, pyöreähkö. ajattelen että tuossa on varmasti ihana ihminen ja lämmin persoona. Kylmät kolkot meikatut korkkarinaiset ei sytytä.