Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies jäisikin hoitovapaalle...

10.06.2008 |

Meillä minä oon tällä hetkellä hoitovapaalla kolmen lapsen (-03, -05, -07) kanssa, tarkoitus olisi palata työelämään syksyllä 2009, jos siis töitä saan. No nyt tänne meille päin on valmistumassa eräs kauppaketju ensi vuoden helmikuussa, jonne haluaisin hakea töihin. No mites sit nämä lapset, vielä en heitä hoitoon raaskisi laittaa, vaan vasta elokuuksi 2009 yritän saada päivähoitopaikat hommattua. No mielessä kävi villi idea, että mies jäisikin lastemme kanssa n.5-6kk kotiin hoitovapaalle, eiköhän tämäkin mahdollista olisi, mutta yksi mutta mietityttää...mies maksaa tällä hetkellä elatusta edellisen liiton lapsestaan, miten tämän elatuksen käy, jos mies jää hoitovapaalle, joutuisiko mies maksamaan tuosta 400e mitä sais suunnilleen kuukaudessa käteen, niin maksamaan myös elatuksen, vai jääkö elatuksen maksu mun vastuulle, vaikka ei oo kyse mun lapsesta, vai hoitaako kunta tuolta ajalta tuon maksun???

Olisi kiva saada tietoa tuohon elatusmaksuun tuolta ajalta...minusta olisi jotenkin väärin, että jos mies jäisi lapsiamme hoitamaan kotiin, niin tuosta summasta menisi täysi elatus, mutta siis tietoa kaivataan =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta on hienoa, että mieskin jäisi kotiin joksikin aikaa :-) Ja eiköhän sen pitäs olla itsestäänselvyys tähän maailman aikaan (tämä oma mielipiteeni siis) mutta asiaan..se nyt on selviö ettei sun tartte maksella mitään ed. liiton lapsesta! Ja ehkäpä ensin kannattas neuvotella lapsen äidin kanssa järjestelyistä miehen kotona olon aikana (hän ymmärtänee koska itselläänkin lapsi?) tai sitten lastenvalvojan pakeille jos ei ensin mainittu onnistu..

Jotenkin näin sen kuuluisi mennä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi