Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin oma raskaustesti.

Vierailija
16.12.2007 |

Pitääpi taasen kysyä viisaammilta. Pissin tikkuun ja sihen ilmaantui testiajan sisällä haaleista haalein vaaleanpunainen viiva. Siis todella haalea mutta siinä se näkyi selvästi.

Tarkoittaakohan mahdollisesti raskautta vai onko tuohon kyseisees testiin tapana ilmaantua tuollainen haamuviiva?

Siksi kysyn kun pittäis lääke ottaa ja sitä ei raskaana ollessa voi käyttää.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos viiva näkyy niin taidat olla raskaana.

Vierailija
2/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa, että raskaushormonia on erittynyt. Tosin raskaus voi olla niin alussa että ei tarkoita vielä sitä, että jatkuu. (n. 50% raskauksista menee kesken, ennen kuin nainen tietää olevansa raskaana.)

Jos haalea viiva tulee testiajan ulkopuolella, siihen ei voi luottaa. Virtsan hapot ja bakteerit saattavat antaa virheellisen tuloksen, mutta vasta testiajan jälkeen (sanoi testin maahantuoja, kun laitoin meiliä samasta asiasta)

Ei auta muu, kuin testata ylihuomenna uudelleen. Silloin hormonin määrä pitäisi olla jo todella paljon suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain jostain kuullut että apteekin omaan voi tulla joku viivanpaikka. Tässä oli kyllä väriä. Taitaa olla paras jättää lääke huomiselta väliin :)

Vierailija
4/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamua ei tule jos ei ole raskaana

Vierailija
5/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällöin viiva on harmaa. Olen testannut kahdesti tällaisen negaviivan, se on hädintuskin erotettavissa. Mutta punertava viivaa niin raskaushan se on. Onnea!

Vierailija
6/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli aivan haaleanpunerva viiva ja piti paikkansa.

Vierailija
7/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelinkin että joku sanoi siihen apteekin omaan voi tulla viivanpaikka mutta se olisi harmaa. Tämä oli kyllä vaalean punainen. Heitin testin roskiin koska olen vannonut että niitä ei tiirailla sen testiajan jälkeen, joten en tiedä näkysikö se viiva vieläkin.

Taitaa olla viisain veto jättää lääkitys pois, toki on niin aikaisessa vaiheessa että eihän sitä tiedä pysyykö kyytissä, mutta en viitsi riskeerata jos onkin oikea raskaus.

Jättäisittekö itse mahdollisen lääkityksen pois vaivaisen haamuviivan takia? Ihan vaan mielipiteitä kyselen :)

T: ap

Vierailija
8/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että testiin saattaa ilmaantua testiajan jälkeen valeviiva, joten testin tulos pitää lukea silloin kun ohjeissa lukee, muuten tulos voi olla väärä.

Kyllä mullakin on yksi 2-vuotias " haamu" , mutta kyllä se haamu tuli siihen testiin heti.

Varmuuden saat kun testaat muutaman päivän päästä uudestaan. Nyt jos alat riemuita, saatat joutua pettymään pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi