Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Asiaa miehen ylimielisyydestä ja häpeästä.

Vierailija
15.12.2007 |

Mieheni on lapsuudenkodissaan oppinut ärsyttävän tavan valittaa turhaan ruoasta. Aina löytyy jotain valitettavaa vaikka minkälaisessa gourmetravintolassa söisi. Ainut mikä kelpaa on perheen äidin kotikutoiset pöperöt, joita pitäsi aina suureen ääneen ihastella ja kehua miten ravintolasta ei niin hyvää ruokaa koskaan saa.

Koko viime joulun mies taas valitti mitä mistäkin tarjoomuksesta ja lopulta mulla paloi hermo ja ilmoitin tarjoiluvastuun siirtyvän täydellisesti hänen harteilleen täksi jouluksi.

Nyt on mies sitten tehnyt uhmakkaana laatikoitaan ja äsken salaa maistin ja ne on ihan **** pahoja! Siis aivan kamalia. Lanttilaatikko maistuu tiskiainemaiselta, kun siinä on ilmeisesti niin paljon inkivääriä. Mieheltä kyselin, että onko tehdessä maistellut tekosiaan ja vastasi rehvakkaasti ettei hyvän kokin tarvitse mitään maistella.

Meille on tulossa miehen perhe jouluaattona syömään. Mulla olisi kova kiusaus antaa miehen maistaa lääkettään ja tarjota lootiaan, kun niistä on jo nyt etukäteen kehuskellut veljelleen. Toisaalta tulisi sen puolesta kurja mieli, kun aivan varmasti pettyisi pahasti tarjoomuksiinsa.

Mitä tekisitte minun sijassani?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katseemme kohtaisivat, hymyilisin oikein maireasti.

Vierailija
2/2 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten antaisin aikuisen kantaa oman vastuunsa asioista. En menisi pelastamaan häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän