En ymmärrä exää, en sitten millään... vaikka mitä väliä? ov
Emme ole missään väleissä sen kanssa, lapseen liittyvät asiat hoidetaan miten kuten. Henk koht asioita ei kysytä eikä kerrota. Erottiin hyvin riitaisesti (kuten oltiin yhdessäkin... voi sitä tunteiden paloa!) eikä siis missään vaiheessa ole ollut merkkejä siitä että tulisimme koskaan paremmin toimeen keskenämme.
No, toissa päivänä jouduimme kommunikoimaan lapsen asioista. Ex oli kihlattunsa luona, mutta ilmeisesti nainen ei ollut paikalla. Mies roikkui linjalla vaikka kuinka, ei olisi tahtonut lopettaa puhelua. Oli jo muutama vaivaantunut hetkikin, kun ei ollut mitään sanottavaa, ja tein lopulta aloitteen puhelun katkaisemiseksi.
Hämäävää käytöstä tuolta ihmiseltä, joka niin sujuvasti ilmaisee asiansa ja lopettaa keskustelun siihen , kun sanottava loppuu. Teki jo mieli kysyä että onko sillä joku hätä, mutta ei me sellaista tavata harrastaa - ei liiton aikana, joten miksi sen jälkeenkään.
No, kuten totesin - ei mitään väliä millään. Mutta silti ihmetyttää.
Kommentit (5)
eli myös muiden kuin minun kanssa ja on jo helisemässä elareiden kanssa. Ja tämä kihlattu on ihan tuore tapaus, ovat kai muutaman kuukauden tunteneet... Enkä todellakana usko, että edes kertoisi minulle asiasta, koska ei ole puhunut kihlatustakaan (eli lapsi 5,5 v on kertonut kaiken, ex ei mitään).
Tai no mistäs minä tiedän, mutta melko varma olen että vauvasta ei ole kyse.
-ap
niin miksipä tämä uusi nainen olisi poikkeus...? Tähän ikään mennessä olen havashtunut siihen tosi seikkaa, että yleensä " vahinkolapset" syntyvät samoille sälleille...
Yleensä kun miehet osaavat ehkäisystä huolehtia, ja jos kerran mokaavat ja lapsi saa alkunsa, niin viimeistään sen jälkeen muistavat kumipuvun päälleen pukea ennen seksiä...;)
Mutta tietyillä miehillä niitä lapsia syntyy ja syntyy, ei mene enää vahinkojen piikkiin! Niin, ja jos ap:n ex:än kaikki lapset ovat ns. " rakkauslapsia" , niin antaa ilmeisesti tunteiden kuljettaa (liikaakin?) itseään? Eli vaikka olisi itselleen vannonut, että ei enää lapsia ja elatusmaksuja, niin ehkä (taas---) tuntuu siltä että tässä on Se Oikea, ja nyt homma toimii ja halutaan se rakkauden hedelmä ruunaamaan suhde.
ja minäkin luulin olevani jotakin erityislaatuista... ;)
Kyllähän lapsi on tietenkin hyvä keino sitoa nainen itseensä. Siinä toivossa, että saa sukanpesupalvelua myös jatkossa.
Voi siis ollakin mahdollista että siellä on pullat uunissa. No, eiköhän siitä sitten aikanaan tule uutisia tännekin.
Ex ei taida ikinä ottaa opikseen... *huoh*
-ap
Oliko paksuna?