Yritystä..
Joo,tässä kuussa aloitettiin tokaa yrittämään. Mulla aiemmasta liitosta 8v poika,nyt tuntuis maailman ihanimmalta asialta saada eka yhteinen vauva tuon uuden kultani kanssa. Hiukan hirvittää kun ekaa yritettiin muinoin 9kk ennen kuin tärppäsi. Kun muistaa sen miten paljon sitä aina pettyi... :( Mulla kierto varmaan ihan sekaisin kun lopetin pillerien käytön kesken laatan (sellasia joka päivä otettavia). Puolivälissä viimeistä kiertoa tuli menkat vaikkei ois pitänyt. Mulla ei oo koskaan ollu oviksesta mitään oireita,enkä oo noita tikuttelujakaan harrastellu. Nyt tässä suhteessa tuo pupuilu kyllä huomattavsti tiheämpää kuin aiemmin. ;) Laskin kyllä et ois pitäny viime pe-la olla ovis, mut pupuilu osui sunnuntaille. Ja muuten kyllä noin joka toinen päivä,et ainakin runsaasti mahdollisuuksia annetaan pienelle. :D Nyt on muutaman päivän väsyttänyt älyttömästi,2 tunnin torkkuja ottanu päivälläkin. Ja eilen ja tänään ei oo oikein ollu nälkä. Ihan kuin ois just syönyt,vaikka välissä ois ollu 6-7 tuntiakin. Ihan hirveä ähky-fiilis koko ajan.. Mut vasta yk1 joten en uskalla edes toivoa...
No,piti vaan purkaa tänne. Me kuumeillaan koko porukka täällä (32v, 36v ja 8v)!!!
Meillä on hieman sama kuvio - toista yritetään, uusioperheessämme siis pikkuneiti aiemmasta liitostani on nyt 7v.
Yrityksissä vain näin päin, että neiti sai alkunsa heti toisesta kierrosta ja tätä kuumeilua taas on ollut jo pidempään - nyt on yk8.
Joulunpyhien aikaan osuu ovisaika tässä kierrossa ja se tulee kyllä käytettyä järkyttävän hyvin, koska mies palaa vähän ennen joulua melkein kuukauden työkomennukselta ulkomailta ;)
Että jospa tämä kuukausi sitten olisi se meidän kuukausi. Ja toivottavasti teidänkin ja monen monen muunkin :)
mukavaa ja ennen kaikkea stressitöntä joulunalusaikaa!