Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele ravintolaa Oulussa

Vierailija
15.12.2007 |

Pitäisi päästä viettämään romanttista iltaa miehen kanssa. Olemme valmiita hiukan maksamaankin (eli ei pitseriatyyppisiä ratkaisuja).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torirannassa, aitassa, Renesans ravintolassa (yläkerrassa) mun mielestä romanttinen tunnelma.

Vierailija
2/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

w w w . navetta . fi

Me kävimme taannoin siellä mieheni kanssa ja pidimme todella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikisaareen sokerijussiin syömään. Tosi kiva miljöö just esim hääpäivän viettoa varten. Ainakin aikanaan oli tosi hyvä ruokakin, nyt en ole käynyt kyllä pitkään aikaan.

Oskarin kellariin en lähtisi jos haluan jotain spesiaalia - käyn siellä joskus lounaalla.

Vierailija
4/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa, isot annokset ja aika edullinenkin.

Vierailija
5/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli hyvä paikka, mutta nyt taso laskenut kuin lehmän häntä. Pariin otteeseen olen pettynyt palveluun tässä lähiaikoina, ja päätin, että enää en siellä käy.

Miten olisi aseman lähellä oleva intialainen ravintola New Bombei? Itse tykkään ja hyvä palvelu.

Tai Heinäpäässä oleva kreikkalainen ravintola, en muista nimeä. En ole itse käynyt, mutta olen kuullut hyvää. Sinne kannattaa tehdä muuten pöytävaraus etukäteen.

t. kokki

Vierailija
6/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aikoinaan oli hyvä paikka, mutta nyt taso laskenut kuin lehmän häntä. Pariin otteeseen olen pettynyt palveluun tässä lähiaikoina, ja päätin, että enää en siellä käy.

Miten olisi aseman lähellä oleva intialainen ravintola New Bombei? Itse tykkään ja hyvä palvelu.

Tai Heinäpäässä oleva kreikkalainen ravintola, en muista nimeä. En ole itse käynyt, mutta olen kuullut hyvää. Sinne kannattaa tehdä muuten pöytävaraus etukäteen.

t. kokki

Itse tykkään myös Matalasta, mutta jos olette siellä kerran jo käyneet, niin ehkä kannattaa hakea vaihtelua...

Miten olisi Torero?

Vierailija
7/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Istanbulia (Rotuaarilla, Pekurinkulmaa vastapäätä) tai Olimposta.

Vierailija
8/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt kerran Matalassa (oli ok - ei ehkä hintansa arvoinen), mutta muuten en Oulun ravintolaelämää tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi