Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MIKSI miehet ovat niin TYHMIÄ????? ov puhelimista

Vierailija
15.12.2007 |

Mikä kumma siinä on, että kun mies lähtee johonkin, niin hänen puhelimensa akku on takuuvarmasti aina tyhjä?????

Kun on yön ja päivän latauslaitteen vieressä, niin miksi helkutissa sitä luuria ei voi ladata? Sitten kun lähtee reissuun niin taatusti puhelin vetää viimeisiään. Ei voi soittaa, ei lähettää viestiä.

Äijä oli päivän töissä ja nyt lähtee jonnekin riekkumaan. Soitti äsken ja sanoi vapautuneensa töistä ja akku loppui kesken puhelun. Miten kummassa se on niin vaikeaa???

Ja kun tämä ei ole vain tuon yhden ääliön ongelma, vaan näen sitä töissäni päivittäin. AINA työmatkoilla ja joka paikoissa miesten puhelimien akut ovat tyhjinä. Ulkomaan keikoilla sitten ensimmäinen asia on lähteä ostamaan autolaturia (kun eihän sitä mukana ole koskaan), autolla kun usein siellä liikutaan.

Nainen kyllä pääsääntöisesti tajuaa ladata puhelimensa ennen lähtöä ja ottaa myös laturin mukaan pitemmille reissuille. Naisella on usein myös vastuuntuntoa sen verran, että jos lapsille sattuu jotakin, saa heidät kiinni. Mutta ei miehillä ole tajuntaa sen vertaa.

Ja hel*etti soikoon, minä olen viimeisilläni raskaana, ja lähtö voi olla minä hetkenä hyvänsä. Ja tuo saa*anan ääliö ei pidä edes puhelinta ladattuna.

En kestä tätä, aina sama juttu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma: kun johonkin pitäisi lähteä, kaikki puuttuu. Mies olisi menossa lapsen kanssa kylään ilman vaippoja ja maitoa, kännykkää ei jaksaisi kantaa mukana vaikka se on esim. hätätilanteita varten jne.

Vierailija
2/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opettaa mies ottamaan vastuuta. Ei ne muista asioita kun ovat tottunet että nainen muistaa kuitenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa vaan tuntuu olevan. Nyt olenkin tehnyt niin, että annan hänen ihan pokkana unohtaa esim. tuttipullojen tiskivuoronsa ja herätä sitten aamulla tiskaamaan, kun vauva herää :D. Jotkin asiat ovat menneet päähän, toiset eivät (suurin osa ei).

Vierailija
4/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun surullista on se, että se ei tosiaan tajua ladata sitä. Nytkin kuulin selkeästi että akku loppui, piippasi. Ja sitten tuli kauhea ongelma että missä sitä hieman harvinaisempaa puhelinta sitten voisi ladata.

Ja työkavereiden suhteen ongelma on tosiaan siinä tyhmyydessä, koska heidän on pakko hoitaa työasioitaan, ja puhelimeen on jotenkin saatava virtaa. Sitten niitä latureita etsitään pitkin metsiä ja vuonoja. Tai sitten haluavat lainata minun puhelintani.

Taivas miten vastuuttomia ja yksinkertaisia miehet ovat. Ja nyt kun marmatan, niin sama homma on kameroiden latauksen kanssa. Oletteko koskaan törmänneet juhlissa mieheen, jonka kamerasta ei loppuisi akku??? Tuskin.

Appiukko oli vastuutettu kuvaamaan yhdet 80-vuotispäivät. No, akku loppui sitten 3 kuvan jälkeen. Ei tullut herralle mieleen ladata sitä. Eikä tietenkään ottaa laturia mukaan. Onneksi minulla oli oma kamera TÄYDELLÄ AKULLA mukana.

Argh.

ap

Vierailija
5/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi lintsaa mutsi ilmaantuu sinne kouluun sen lapsen tueksi kaikille tunneille kunne oppii istumaan itsekin siellä koulussa.

Kun mieheltä " loppuu akku" tai se " ei kuule" soittoa " möykässä" niin muija ilmaantuu juhliin/baariin tukemaan siinä puhelimen käytön opettelussa kunnes mies oppii miten se puhelin pysyy auki.

Tää toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän