Klassinen kysymys: Miten saada oma mies innostumaan seksistä kanssani?
Meillä pieniä lapsia, mies työstä(kin) väsynyt jne. Minulla haluja kuin pienellä lutkalla, miestä " lääppiminen" kuulema tympii jo, kun yritän kiehnätä, hieroa, suukotella, halailla...
Toisaalta ymmärrän miestäni, toisaalta olen jotenkin loukkaantunutkin hänen sanoistaan. Lasten hoito kuitenkin pääasiallisesti vastuullani, kuin myös kotiaskareet, joten mitä hittoa tässä tekisi? Itsetyydytyskin nykyään saa niin surulliseksi. Mitä mies haluaa? Kunpa tietäisin. Olen kysynytkin ja vastaus oli vaan murahduksen saattelemana: " Sinut!" . Auttakkee. Rakastan miestäni kuin hullu puuroa ja kaikesta huolimatta mies sanoo rakastavansa minua. Seksiä ei vain ole, ellen jaksa vongata. Sekin vonkaus jo kutistunut siihen kerran kaksi kuussa, kun ottaa itsetunnolle jatkuva kieltäytyminen.
Jos teillä on antaa vinkkejä, kertoa kokemuksia, onnellisia loppuja... Kaiken otan vastaan ja luen kiitollisena. ;)
Kommentit (15)
Minun ei tehnyt mieli koskaan seksiä. Mies kiehnasi kimpussani koko ajan ja se ahdisti minua ja halusin aina vain vähemmän ja harvemmin. Sitten otin asian kunnolla puheeksi. Yhdessä sovittiin että mies lopettaa kaikki ehdottelut ja yrittämiset, ja MINÄ teen jonkin aikaa aloitteita silloin kun MINÄ haluan. Meni varmaan puoli vuotta niin, että seksiä harrastettiin ehkä 4 kertaa koko aikana, mutta mies pysyi päätöksessään. Sen jälkeen minun alkoi tehdä useammin mieli ja nykyään meillä harrastetaan seksiä n. 3 kertaa viikossa ja molemmat tekevät yhtäpaljon aloitteita. Ja tietysti välillä jompi kumpi myös kieltäytyy. Eli vinkki: anna tilaa toiselle haluta myös.
Mun mies tykkää kun kehun sitä. Saatan sanoa jotain sen pepusta, tai reisistä tai käsivarsista, tai silmistä sen katseesta... että voi kun sä katsot mua noin niin mä sulan.
Mutta en suoraan vonkaa. Koitan enemmänkin viestittää katseella mitä haluan. Ja annan ymmärtää että olen käytettävissä kun haluaa.
Ja tietysti pitää keksiä jokin juttu millä saa miehen kiinnostumaan. Eli jättää pikkarit pois ja vilauttaa tms. mutta ei tyrkkää. Vaikka ei tapahtuisikaan mitään sinä iltana, niin mies tietää että laitat näitä vain häntä varten. Mun mies tykkää kun leivon ilman pikkareita. Essu edessä ja ehkä joku kotihame päällä. Kuulemma kiihottaa tietää että olen paljas ja helposti otettavissa. Mutta en silti ala kesken leipomisen panemaan. Vaan vain pidän yllä virettä.
Keinoja on monia millä saada uutta puhtia.
T: 20v yhdessä miehen kanssa
Meillä mies innostui ihan uudella tavalla seksitä alkaessani pitää pimpsan karvattomana.
Vierailija:
Meillä mies innostui ihan uudella tavalla seksitä alkaessani pitää pimpsan karvattomana.
- meillä taas ei ollut minkäänlaista vaikutusta. Ei kommentoinut, ei koskenut, ei mitään. Ihan sama onko posliini vai tursake. Itseni taki trimmaan ja pidän siistinä, miehelle ihan yks ja sama hailee.
Täältä saisi posliinipillusi täysihoidon.
M30
Vierailija:
Vierailija:
Meillä mies innostui ihan uudella tavalla seksitä alkaessani pitää pimpsan karvattomana.- meillä taas ei ollut minkäänlaista vaikutusta. Ei kommentoinut, ei koskenut, ei mitään. Ihan sama onko posliini vai tursake. Itseni taki trimmaan ja pidän siistinä, miehelle ihan yks ja sama hailee.
Ei toiminut minulla :/ laitoin seksikkäimmän aluvaatteeni ja laitoin hiukset,olin märkänäkin ja haistoin oman kiiman mutta ei....hän vain kysy mikä on....rupes vilkuilee muualle...ei edes huomannut että olin laittautunut....ja sitten kun kävin pesemässä meikit pois ja vaihdoin vaatteet...nyt voin vain itkeä...kuinka pahalle toi tuntui...nyt itken koneella ja hän nukkuu tuossa sängyllä kun mitää ei ois.... :( huoh :/
meilläkin alussa miestäni ei panohommat kiinnostanut.tunnusti vasta muutaman vuoden jälkeen että hänellä ns. tupakkafetissi.itse olen aina tupakoinut ja kun sain tuon tietää muuttui sänkyhommamme aivan villiksi.miehelleni riittää kun sängyssä sytytän tupakan niin antaa heti niin kuin hevos ori.varsinkin jos ratsastan ja poltan samalla niin antaa joskus jopa 5 kertaa rasvat sisään.tietääkseni aika monella miehellä sama fetissi ,mutta eivät sitä kehtaa tunnustaa.ehdottaisin että kannatta kysyä mikä kaveria kiihoittaa.
Minusta taas röökille haiseva nainen on ehdoton turn off
Meillä äijän halut pysyy vireessä parhaiten, kun pukeuden paljastavasti, houkutan muita miehiä, niin oma innostuu aina. Usein olen alasti sopimattomaan aikaan, tulen suihkusta alasti, kun sillä joku kaveri kahvilla, oho, tai olen ikkunassa, tai parvekkeella alasti niin et se (ja usein muut miehet) näkee kadulta, ja tuo sama toimii kyllä itsellekin kiihottavana. Uskoisin, että jokainen mies on sen verran omistushaluinen, että herää panohalut tällä lääkkeellä ja panee parastaan.
Kysele, mistä miehesi pitää, mikä häntä kiihottaa. Ota selvää hänen seksifantasioistaan ja toteuta mahdollisuuksien rajoissa. Meillä on käytetty näissä kirjoittamista. Ollaan kirjoitettu toisillemme omia seksifantasioitamme ihan yksityiskohtaisesti. On kiihottaa kirjoittaa toiselle omia mieltymyksiä ja on kutkuttava jännää odottaa saavansa kirjeessä puolisonsa fantasioita. Kirjeet toimii jo esileikkiä.
Tee jotain, mitä et ole koskaan ennen tehnyt miehesi kanssa. Masturboi vaikka miehesi nähden, jos et ole ennen sitä tehnyt. Harva mies pystyy katselemaan naisen itse itselleen tekemää nautintoa ilman, että miehen halut heräävät. Jos miehesi on yksi näistä harvoista, suosittelen lääkäriinmenoa siinä tapauksessa.
Kaikki miehet innostuu, kun pillu näkyy takaapäin eli himoitsee naista takaapäin, housut pois ja pylly pystyssä vaikka puutarhatöihin ! Ja jos on tissit, niin aina näkyville ja niillä kiusoittelet, miehen innostus on visuaalista...eli herkut tarjolle, näkyville, ja rohkeasti joka tilanteessa.
trylofire. siinä ratkaisu ongelmiin.
Ite käytän tätä jos poikaystävääni ei kiinnosta. Meen sen kylkeen kiinni (yleensä ootan et se on nukahtamis pisteessä/just nukahtanu) sit annan pieniä pusuja sen kasvoihin mut en huulii sit sivelen sen poskee mun nenällä ja silitän sitä rinnasta sit ite monesti kiihotun ja sit pussaan sitä oikee kunnolla yleensä mulla tepsii tää N18
Mtä tapahtui ennen -ah- niin kiihkeälle seksielämällemme. Mies on kyllä hellä ja ystävällinen, mutta seksuaalista kiinnostusta ei minuun osoita. Aloitten tekeminen on minun vastuullani. Olen kyllä itsekin jo alkanut vähentää aloitten tekoa, kun aika usein mies kieltäytyy. Silloin harvoin kun seksiä on, se on edelleen hyvää ja nautinnollista.