En voi olla sen kanssa jota rakastan koska En haluan erottaa lapsiani isastaan. Ja salarakkaani ei halua eroon pojastaan. Hanen vaimo ottaisi ehdottomasti lapsen ja veisi toiselle
paikkakunnalle. Mua masentaa ei meidän jutusta tule koskaan mitään suurempaa. Mun mies ja rakkaani vaimo on liikaa tässä maailmassa. Olisipa vain me ja lapset.
Kommentit (6)
tulee taas uus rakas jonka kanssa haluaisit olla..plaaplaa
itse olet puolisosi valinnut ja lapset hänen kanssaan saanut, samoin tämä sala" rakkaasi" . Kanna nyt vastuu tekemisistäsi. Todennäköisesti jättämällä nykyiset perheenne liityisit kohta noihin valittaviin äitipuoliin ja huomaisit ettei se " tosi" rakkaus sitten niin todellista ollutkaan, luepa vaikka äitipuolten tilityksiä.
Vierailija:
itse olet puolisosi valinnut ja lapset hänen kanssaan saanut, samoin tämä sala" rakkaasi" . Kanna nyt vastuu tekemisistäsi. Todennäköisesti jättämällä nykyiset perheenne liityisit kohta noihin valittaviin äitipuoliin ja huomaisit ettei se " tosi" rakkaus sitten niin todellista ollutkaan, luepa vaikka äitipuolten tilityksiä.
Vierailija:
Täältä et ainakaan sympatiaa tilanteellesi saa.