Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka voi mennä naimisiin miehen kanssa jolla on ollut satoja panoja :((((((((

Vierailija
14.12.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edes seurustelisi sellaisen kanssa jonka tiedän laskevansa seksikumppaninsa kymmenisä, ellei sadoissa.

Vierailija
2/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon, jos on " käyttänyt" noin lukuisia naisia.

En koskisi pitkällä tikullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika aikaansa kutakin

Vierailija
4/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä naiset, joilla on itsellään samanlainen historia, suhtautuvat näihin miehiin suopeammin.

Vierailija
5/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään ylpeilyn aihe ole ja kertoo, että miehenikin on välillä ollut aika hukassa elämänsä kanssa, mutta toisin kuin amerikkalaisen pidättyväisyysliikkeen saarnaajien näissä asioissa vertauksinaan käyttämät hammasharjat, niin eivät ihmisen värkit oikeasti käytössä kulu.

Vierailija
6/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan kanssa.

Vierailija:

Ei ne värkit kulu mutta ihminen voi mennä henkisesti rikki.

Vierailija
7/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten täytyy miettiä myös ikäkysymystä. Oma mieheni olisi varmaan päässyt sataan naiseen, jos olisi säilynyt sinkkuna kolmekymppiseksi (jos vertaa siihen tahtiin, mitä oli nuoruuden sinkkuvuosinaan). Tuskin se siitä huonommaksi miehenä olisi tullut. Mutta niin, en mä lähtisi ihmistä yhden yksityiskohdan perusteella tuomitsemaan. Eri asia, jos miehen menneisyydessä olisi jotain rikollista ja OIKEASTI tuomittavaa.

Vierailija
8/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä että en ehkä olisi ottanut häntä jollei hän ois ollut koskematon. En luota miehiin joilla on enemmän kuin 5 panoa takana.

Vierailija
9/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen siitä, että olimme kumpikin ensimmäiset toisillemme. Vuosien vieriessä seksielämä paranee paranemistaan, eli kokemuksen puutetta ei todellakaan ole. Mielestäni seksi kuuluu vahvaan rakkaussuhteeseen, eli siinä on aina tunteet mukana ja luottamuksen on oltava luja. Mutta kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi