Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi vetoketjua haalarissa, onko hyvä?

14.12.2007 |

Pohdiskelen, että onko kaksi vetoketjua haalarissa kätevä käytössä? Tarkoitan esim. Reiman Rio-haalaria? Pienellä vauvalla meillä on ollut tuollaisia haalareita, mutta entäs noin 1-vuotiaalla kävelevällä taaperolla? Onko hankala pukea/riisua? Kenties hassu kysymys, mutta mietityttää :).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös reilu 1v. ja kahdessa haalarissa on kaksi vetoketjua.

Useimmiten tietysti käytämme vain yhtä ketjua,mutta jos lapsi nukahtaa tupsahtaa ja täytyy saada omaan sänkyyn niin todella helppoa riisua kahdella vetoketjulla.

Tuon ikäinen ei kuitenkaan vielä itse pue ja riisu joten ei ole siinäkään mielessä hankaloittamassa toinenkaan vetoketju.

Vierailija
2/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samainen Rion haalari siis meilläkin käytössä. Ja myös meillä käytetään useimmiten vain toista vetoketjua, mutta yhä tämänkin ikäisenä poika nukahtaa usein autoon jolloin kotiin tullessa haalari on helpompi riisua poikaa herättämättä kun siinä on kaksi vetoketjua.

Toiseksi tässä mallissa tykkään siitä, että vetoketjut saa kunnolla ylös asti kiinni eikä kurista kaulasta. Kakkoshaalarissa on vain yksi vetoketju ja se täytyy aina jättää hiukan auki ettei purista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti 1,5v, ja tuo Rio ihan superhelppo pukea. Luulen, että meillä mennään ensi talvikin babymallin haalarilla, vaikka ikää on " jo" 2,5v.

Vierailija
4/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee siihen asti, kun lapsi alkaa pukea itse. Meillä poika alkoi vajaa 3v pukemaan itse ja silloin kaksi vetoketjua olisi ollut liikaa, yksi vielä onnistuu. Siihen asti mielestäni kaksi vetoketjua toimi ihan hyvin.

Vierailija
5/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukevalla kahden vetokejun haalari ainakin meillä raastaisi kaikkien hermot riekaleiksi. :)