Mulla ei oo ikinä ollut influenssaa. Tavallisia flunssia vain. Mitä järkeä on rokottaa lapsetkaan?
Kommentit (7)
niin, ei mullakaan sitä ole koskaan ollut, mutta rokotutin lapset. sillä mistä sitä tietää, koska se tulee? ja ottaisko vähän pattiin, jos ei sitten oliskaan ottanut rokotusta...?
Olen 31 v. Lapsenikaan eivät ole koskaan olleet flunssassa, mutta rokotutin heidät kyllä silti.
jotka ovat lapsilla melko yleisiä. Ei sillä, on se itse influenssakin pienelle niin kuin isommallekin kova tauti, mutta enemmän sairaalahoitoja kai tulee näistä jälkitaudeista.
Kamala tauti, kamala olo, hidas toipuminen....
ja olo oli " mahtava" - 40 asteen kuume, vk yskää ja kolotuksia, crp arvot yli 100. jos voi välttää, suosittelen
Onpa fiksu filosofia.
Influenssa voi olla tappava tauti, varsinkin pienillä lapsilla. Sen jälkitauteina esiintyy mm. aivokalvontulehdusta sekä keuhkokuumetta. Keuhkokuume voi tulla kuumeettomana, joka on äärimmäisen vaarallista. Jopa isoimmat miehet kaatuvat sängynpohjalle 2 viikoksi, mieti, miten lapsiesi käy?
Mulla se kesti kaiken kaikkiaan lähes kolme viikkoa. Oireita mm. kuume lähes 40c, järjetön kolotus koko kropassa, ääni lähti kokonaan...