Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viettää joulu?

Vierailija
13.12.2007 |

Ongelmana on miten viettäisimme mieheni kanssa joulua. Toinen yhteinen joulu saman katon alla, minä raskaana 36 viikolla. miehen perhe haluaisi meidät sinne jouluksi, asuvat eri kaupungissa. Minulla taas vanhemmat eronneet ja asuvat myös eri kaupungeissa kuin me. eli kaikki asumme eri kaupungeissa. Minua alkaa stressaamaan jos joutuu kauheasti matkustamaan ja olemaan näillä viikoilla kyläreissulla. Tunnen oloni hölmöksi, kun en muka haluaisi mennä ahdistumaan miehen kotipuoleen, vaikka kaikki varmaan yrittäisivät tehdä oloni mahd mukavaksi. Omia vanhempiani tässä myöskin ajattelen. Tuntuu etteivät he saa" tarpeeksi huomiota" ...

Mietinkö asioita liikaa? Vielä yksi juttu, kun haluan tehdä itse kotonamme jouluruokia, koen tekeväni ne sitten aivan turhaan jos emme sitten olekaan täällä syömässä niitä...

Turhauttavaa.. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jouluna olin jo viikolla 40...

Vierailija
2/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette joulun kotona ja kutsutte luoksenne kaikki tulevat isovanhemmat. Kerrot vain, että kyläpaikkoja on monta ja teitä on vain yksi. Siksi olette kotona kaikki jotka haluavat viettää joulun kanssanne, ovat tervetulleita teille. Lisäksi kerrot, että raskaus väsyttää ja tunnet olosi mukavimmaksi kotona.

Luultavasti kaikki ei tule, mutta mitään syytä huonoon omatuntoon ei ole, sillä kaikki on kuitenkin kutsuttu. Nyt on hyvä aika olla jämäkkä, sillä usko pois: tämä ongelma ei ainakaan poistu sitten kun teillä on lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset välimatkat vanhempienne luokse on? Pystyisittekö piipahtaa vaikka aattoiltakahvilla jonkun luona ja vastaavasti joulupäivänä ja tapanina toisaalla?

Tai sitten vietätte joulunpyhät ihan oman perheen kesken ja hoidatte vierailut ennen joulua ja uutena vuotena?

Vierailija
4/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joka ainoan joulun ollut töissä viimeiset 10vuotta ja useimmiten ollut vielä yövuoroissa. Nyt sitten kun ei tarvitsisi töihin mennä kun äippälomakin alkanut, niin minusta vaan olisi niin mukavaa olla ihan rennosti kotosalla, ilman mitään ahdisteluja. Ja kun noita viikkojakin jo ihan tarpeeks alla, olisi olokin paljon mukavampi ja rauhallisempi, kuin mitä se olisi jos olisi jossain kyläreissulla.

Miks joulusta tulee ressiä!? senhan pitäis olla rauhallinen ja mukava päivä...

ap

Vierailija
5/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välimatkat on 60km, 160km ja n.200km.

ja mies töissä, ainoastaan aatto on vapaa.

ap

Vierailija
6/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

välimatkat on 60km, 160km ja n.200km.

ja mies töissä, ainoastaan aatto on vapaa.

ap

Eipä tuo piipahtaminen oikein tuossa tapauksessa onnistu :)

Nyt vaan hyvällä omalla tunnolla vietätte joulun kotona! Ja hyvä " syy" on myös tuo, että miehellä on vain aatto vapaa! (jos nyt mitään syitä tai perusteluja täytyy edes esittää!)

Vierailija
7/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä olla menenmättä jonnekin kylään jouluna, mutta kun en millään haluaisi ressata koko asialla vaan haluaisin olla ihan rauhallisesti ja nauttia siitä päivästä ilman ylimääräisiä hösötyksiä.

Kumpa ihmiset eivät kovin loukkaantuisi jos jäisimme vaan omaan kotiin. Toki meille ovat kaikki tervetulleita...

ap

Vierailija
8/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeistään sinun on alettava elää niin, että oman perheen hyvinvointi on se tärkein asia, ei sukulaisten.

Vierailija
9/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet siinä vaiheessa elämää, että tärkeintä olet Sinä, tuleva vauva ja miehesi. Saat olla aivan hyvällä omatunnolla itsekäs, koska se on teidän perheen etu. Vauva saisi olla masussa vielä muutaman viikon, joten älä stressaa itseäsi matkustelulla, vaan nauti näistä hetkistä. Tarvitset voimaa. Joulun Rauhaa!

Vierailija
10/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ystävällisille, jotka viitsivät ja jaksoivat ilmaista oman mielipiteensä. ;)

Rauhaisaa Joulua myös kaikille teille!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi