Farkuissa pankkiin työhaastatteluun???
Olen huomenna menossa ja pähkäilen täällä vaatetustani.. Inhoan mustia suoria housuja ja hameita ei mulla ole. Haluaisin laittaa farkut (siistit tummat farkut) ja paitapuseron, mutta sopiiko teidän mielestä pankkiin tai yleensä tämän tyyppiseen työhaastatteluun mennä farkuissa? Nykyään kun farkkuja tunnutaan pitävän monessa erilaisessa tilanteessa..
Mielipiteitänne kaipailisin!
Kommentit (8)
" ihmismäiset" . Ja sen kaveriksi jokin jakku tms. mutta jos farkkuja halajat päälle, niin unohda trikoopaidat yms. Sen kanssa on oltava jakku tai tosi fiksu paitapusero ja siihen joku koru tms.
Varmin olisi kuitenkin ne suorat housut. Etko kestäisi sitä tuntia ne suorat housut päällä.
Pankeissa on kyllä yleensä tiukka pukukoodi. Ihan tiskissäkin saatetaan odottaa esimerkiksi hametta naisilla.
Miehillä on helposti (tummat) puvut kesät talvet.
Tietysti riippuu hommistakin mihin haet, mutta todennäköisesti ammut itseäsi nilkkaan tuolla pukuvalinnalla. Mä pelaisin kyllä varman päälle ja vähintään suorat housut ja paitapusero. Jakkupuku olisi paras.
koska tuskin niitä farkkuja kovin hyvällä silmällä katsotaan jos saat työn. Jollet sitten ole jokin kellarin atk-apulainen.
rakasta, mutta töissä käytän niitä aina. Oranssit sammarit kuuluvat vapaa-aikaan.
Voihan olla ettei pankeissa vieläkään hyväksytä farkkuja ns työasuna, miten siis haastattelussa voisi pukeutua toisin kuin itse työssä?? Ei tästä ole vielä niin montaa vuotta kun siellä oli vielä hamepakko:)
sanon että ei farkkuja missään nimessä. Laita ne tummat housut ja jakku. Kyseessä on asiakaspalvelu ja myyntityö (siis pankeissa todella myydään asiakkaille lainoja, vakuutuksia ja sijoituksia, opit sen bisnesajatuksen, jos pääset tiskin taakse) ja pankissa on tietty pukukoodi. 100 000 euron sijoitusta myydään puku päällä, ei haalareissa.
sitten jos työpaikan saat niin voit käyttää