Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys muille pankissa työskenteleville

Vierailija
09.11.2008 |

Oletteko tyytyväisiä työhönne?Liittyykö työtehtäviin paljon ns. myyntityötä? Jos liittyy miten koette sen? Olen itse asiakasneuvojana pankissa ja ihan ahdistunut työn kuvaan, kokoajan vaan toitotetaan että pitäisi myydä ja myydä, ihmettelen sitä koska pankissahan sitä ollaan töissä.. Stressaa jo huominen työpäivä, olenkohan väärällä alalla.. Asiakaspalvelusta kyllä tykkään mutta en tuputtamisesta. En kehtais vielä lähteäkään kun oon niin vähän aikaa ollut, mutta ei kait sitä kannata itteensä kiusata jos jotain muuta löytyis.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan asiakkaana sanon, että tuo on ärsyttävää. Tuntuu, että nykyään pankki pahempi kuin moni kauppa, jatkuvasti yritetään myydä jotain. Jos on mitään asiaa pankkiin, niin saa henkisesti varautua melkein samalla asenteella kuin puhelinmyyjiin, että saa vain sen asiansa hoidettua, kun kuitenkin yritetään saman tien tyrkyttää ties mitä.

Mielestäni asiakaspalvelun uskottavuus kärsii siitä, että heidän odotetaan myyvän. On ihan eri asia informoida asiakasta, kuin nykyinen tilanne, jossa se näkyy läpi, että ylempää on annettu ohjeet myydä mahdollisimman paljon ja sitä arvostetaan. Eihän tämä tietenkään ole asiakaspalvelijoiden vika, vaan ongelma on muualla.

Vierailija
2/2 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta minä en suostu tuputtamaan asiakkaalle mitään. On mulle myyntiä siitä huolimatta kertyny, vaikka en tuputa. Meillä on kanssa muutama tosi stressaantunut just tuosta kun koko ajan vaaditaan vaan myymään ja myymään ja myymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi