Lue keskustelun säännöt.
imetyksestä:kauanko maitomäärän kasvu tiheällä imulla vie? (vauva 8vrk vanha)
13.12.2007 |
Heipä hei,
Tyttö syntyi 4.12. Vähän on oma maitomäärä vajaa, tosin melko vähän. Päivät kuluu lähes kokonaan imettäen, alkuyöhön tulee pidempi unipätkä kun saa illalla 20-50ml korviketta. Viime yönä syötiin tosi tiheään, sanoin tänään koko päivä. Kuinkahan kauan tiheään syöntiä jatkuu, että maitomäärä vauvalle sopiva? Sinänsä itseäni ei haittaa, vaikka saisikin vähän korviketta esim. juuri illalla... Mieluummin annan vähän pullosta ja olen itse pirteä... Pumppailla ei vielä ennätä, kun esikoinen tarvii mua silloin kun vauva ei tarvi. Päivällä voin imettää liinassa vaikka koko ajan, mutta yöllä en jaksa.
Leitz
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta kahden lapsen kokemuksella sanoisin että ei tuon ikäiset usein vain imuttelevat. Tuli maitoa tarpeeksi tai ei. Liittyy ihan siihen kovaan imemisen tarpeeseenkin yms. eli rinnalla " asuminen" ei välttämättä ole pelkkää syömistä kaiken aikaa. Varmasti helpottaa kunhan ikää tulee vähän lisää, vauvasi on niin kovin pieni! Koita saada apuja isomman hoitoon että pääset köllimään vauvan kanssa ja vaikka ottamaan päivätorkut!