Hmmm: tällä palstalla siis ei saa keskustella miehen pyllyn nuolemisesta!
Saa keskustella naisen perseeseen panemisesta, ryhmäseksistä ja lesboilusta; saa haukkua erimallisia pilluja, mulkkuja ja tissejä; saa haaveilla teinitytöistä ja sadomasoseksistä, mutta miehen perseen nuoleminen on liikaa. Mistä tämän kertoo?
mietiskelee rimming-girl, jonka aloittama ketju on poistettu palstalta
Kommentit (6)
Mutta onhan noita muitakin keskustelupaikkoja. Tai vaikka postitse: tuhma_mies at hushmail piste com :)
Järkyttävää.
Olisiko ketjuun tullut jotain sävyä loppuun joka oli sopimatonta, mutta voihan niitä yksittäisiä viestejä poistaa - ei koko ketjua.
Minua saa ainakin mielellään hyväillä ja myös nuolla takapuoleen! Ja olen täysin hetero mies.
Vierailija:
Saa keskustella naisen perseeseen panemisesta, ryhmäseksistä ja lesboilusta; saa haukkua erimallisia pilluja, mulkkuja ja tissejä; saa haaveilla teinitytöistä ja sadomasoseksistä, mutta miehen perseen nuoleminen on liikaa. Mistä tämän kertoo?mietiskelee rimming-girl, jonka aloittama ketju on poistettu palstalta
että mikä aiheessa mahtaa ahdistaa. Jotain kakkafantasioitakin täällä on sentään joskus pyörinyt viikkotolkulla (mistä rimmingissä EI ole kyse). Tämä lähti muutamassa päivässä.
ap
Mikään ei voi olla kiihottavampaa, kuin nainen joka pitää rimmingistä. Itse kyllä mieluummin annan kuin otan.
-RimmingMan
t, nainen joka aikoo tehdä saman omalle miehelle ;)