Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmmm: tällä palstalla siis ei saa keskustella miehen pyllyn nuolemisesta!

Vierailija
13.12.2007 |

Saa keskustella naisen perseeseen panemisesta, ryhmäseksistä ja lesboilusta; saa haukkua erimallisia pilluja, mulkkuja ja tissejä; saa haaveilla teinitytöistä ja sadomasoseksistä, mutta miehen perseen nuoleminen on liikaa. Mistä tämän kertoo?

mietiskelee rimming-girl, jonka aloittama ketju on poistettu palstalta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t, nainen joka aikoo tehdä saman omalle miehelle ;)

Vierailija
2/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan noita muitakin keskustelupaikkoja. Tai vaikka postitse: tuhma_mies at hushmail piste com :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää.

Olisiko ketjuun tullut jotain sävyä loppuun joka oli sopimatonta, mutta voihan niitä yksittäisiä viestejä poistaa - ei koko ketjua.

Minua saa ainakin mielellään hyväillä ja myös nuolla takapuoleen! Ja olen täysin hetero mies.

Vierailija
4/6 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saa keskustella naisen perseeseen panemisesta, ryhmäseksistä ja lesboilusta; saa haukkua erimallisia pilluja, mulkkuja ja tissejä; saa haaveilla teinitytöistä ja sadomasoseksistä, mutta miehen perseen nuoleminen on liikaa. Mistä tämän kertoo?

mietiskelee rimming-girl, jonka aloittama ketju on poistettu palstalta

Vierailija
5/6 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä aiheessa mahtaa ahdistaa. Jotain kakkafantasioitakin täällä on sentään joskus pyörinyt viikkotolkulla (mistä rimmingissä EI ole kyse). Tämä lähti muutamassa päivässä.

ap

Vierailija
6/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voi olla kiihottavampaa, kuin nainen joka pitää rimmingistä. Itse kyllä mieluummin annan kuin otan.

-RimmingMan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän