Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä se R-kioskin myrkkykoiran korvike viipyy?
Kommentit (6)
ei ole tullut vielä.
Neljä koiraa vietiin (vaari tykkää totota)...
Mitä se korvike oli?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sanoivat, että menee kuukausia. (Meille sanottiin silloin palauttaessa, että menisi 1-2 viikkoa) Ja syynä se, että ensin keräsivät kaikki koirat, sitten teettävät uudet ja alkavat postittaa niitä. En tiedä onko todella näin, mutta näin "ärrän täti" asian meille selitti.
Joten, jatkamme odottelua. Mutta kiva jos jotkut ovat jo koiransa saaneet :)
melkein ehtinyt jo unohtaa. Ihme jos ei jouluksi tule.
Alue: Aihe vapaa
Meille tuli jo.