Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huolestunut äiti ..turhaanko??

Vierailija
09.11.2008 |

hei! olen34v yh äitä..olen (kai) hankalassa tilanteessa....löysin teini-ikäisen tyttäreni housun taskusta kondomin tyhjen kuoren...pesuun laittaessa pyykkiä miten pitäisireagoida??vai... hän kun vasta 14v......

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne halut on 14-vuotiaillakin, etkä voi niitä estää. Voisit todeta, että "pidäthän huoli ehkäisystä" ja vaikka tarjoutua maksamaan mahdolliset e-pillerit. Pillereistähän on hyötyä muutenkin, saattavat vähentää kuukautiskipuja ja vuotoa sekä tasata kiertoa.

Vierailija
2/5 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos viestistäsi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäisten sekstailut kun kiinnostaa poliisiakin.

Vierailija
4/5 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti tai tapahtuu hyväksikäyttöä. Poliisia ei kiinnosta asia yhtään, ellei asia haittaa asianomaista tai hänen vanhempiaan.

tuon ikäisten sekstailut kun kiinnostaa poliisiakin.

Vierailija
5/5 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! olen34v yh äitä..olen (kai) hankalassa tilanteessa....löysin teini-ikäisen tyttäreni housun taskusta kondomin tyhjen kuoren...pesuun laittaessa pyykkiä miten pitäisireagoida??vai... hän kun vasta 14v......

Jos on tarpeeksi iso harrastaakseen seksiä, on tarpeeksi iso kertomaan suhteestaan vanhemmilleen. Pidä huoli, että ehkäisy on kunnossa. Yritä pitää myös huoli, että tunnepuoli ja itsetunto olisi kunnossa. Yritä keskustella teinisi kanssa, vaikka 14-vuotias onkin ehkä kaikkein hankalimmassa iässä keskustelun kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi