Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on vetävän näköinen NAISTEN mielestä?

Vierailija
12.12.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea, pitkät hiukset

ruskettunut sporttinen blondi

170/60 timmi eli en mikään laiheliini

pukeudun huolitellusti ja trendikkäästi

Vierailija
2/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syystä tai toisesta olen vähän katsellut myös naisia silä silmällä. Yleensä mikään tyyli tai kukaan nainen ei ole kolahtanut mutta yksi on aika ihana. Hän on vaalea ja erittäin iloinen, sydämellinen ja helposti lähestyttävä. Pitkä muttei minua pidempi ja sellainen herttaisen näköinen, söpö. Sellaiseen minä käyn kuumana :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen äiti ja tietääkseni ihan hetero, mutta jumpan vetäjä on kyllä tosi hyvän näköinen. Ei mikään laihis vaan aika lihaksikas ja ryhdikäs, pirteä ja iloinen.

Vierailija
4/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih! Olen vaan huomannut että naisetkin mua katselee, erityisesti eräs.. ja mietin että mitähän vetävää minussa mahtaa olla? En ole mallinmitoissa, mutta kroppa on kaiketi aika muodokas enkä lihava ole kuitenkaan. Isot silmät ja " hyvä luusto" kasvoissa, eli kai aika kauniit kasvonpiirteet.

Mutta sitten taas iho ei ole kovinkaan kaunis eikä hiuksetkaan juuri nyt parhaimmillaan.

Mutta silti... flirttiä on kovasti...

Vierailija
5/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua oli yksissä vip-bileissä baarissa kun tuttuun kaveriporukkaan oli tullut mukaan tämä vaalea nainen ja jostain syystä meilä synkkasi. Silmäilimme toisiamme koko illan ja kosketteluakin oli, sellaista ohimennen hipaisua... huih. Siihen se jäi, mutta oli aika valtava kokemus.

T se eka kahden lapsen äiti

Vierailija
6/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän vetävänä iloista, ulospäinsuuntautunutta, kauniskasvoista ja ennen kaikkea muodokasta, tiimalasivartaloista naista!

Vierailija
7/9 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen keskiruskeapitkähiuksinen naapurin hymykuoppatyttö? Vai onks se vaan mun miehen ihanne?

Ehkä mun ihanne ois kuitenkin vähän " ponnekkaampi" , semmonen kissa, jossa on luonnetta ja PALJON tunneälyä... Ulkonäkö siis ei niinkään ois se pointti vaan luonne!

Vierailija
8/9 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Silvia Modig, Terhi Kokkonen ja Minttu Mustakallio suomalaisista.

Ulkomaisista tulee mieleen Madonna American Pie-aikoinaan, Keira Knightley ja Uma Thurman.

Vierailija
9/9 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vain yksi kauneusihanne miehillä ja naisilla, niin hullustihan lisääntymisen kanssa kävisi. Eri ihmisiin vetoaa eri piirteet. Joku tykkää vaaleista, joku tummista, joku pienistä, joku suurista. :) Mäkin pidän kauniina monenlaisia ihmisiä. Kyse ei varmaankaan edes ole ulkonäöllisistä ominaisuuksista, vaan tietysti vibasta, jota toisesta saa. Ihailen ihmisiä, jotka kantavat itsensä kauniisti, jotka ovat luontevia jne. Usein ihastun myös johonkin yksityiskohtaan ihmisissä, niin miehissä kuin naisissa (epäseksuaalisesti). Esim. huulien mutristaminen, karvaiset kädet, eriparisilmät ovat menneisyydessä saaneet mut ihastumaan koko ihmiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan