Teettekö koskaan miehellenne aamupalaa tai ruokaa? Entä keitättekö hänelle kahvia/teetä?
Vai onko teillä sillä lailla, että aikuinen huoltakoon tarpeensa itse?
Kommentit (24)
Päivällistä lähestulkoon joka päivä.
Ja teen ihan itse, en lämmittele eineksiä. Mies kokkaa ehkä kerran kuussa, on hyvä kokki =). Koen kunnia-asiaksi pitää perheemme hyvissä ruuissa. Minä siis todellakin katan aina aamupalapöydän, teen lounaan ja päivällisen sekä iltapalan aina kun olemme kaikki kotona. Jos mies on pois, vedän helpomman kaavan mukaan ja saatamme syödä aamuisin esim. muroja. Arvostan perheen yhteisiä hetkiä yli kaiken ja haluan arjesta juhlan.
ja sellaisina aamuina, kun on miehen vuoro nukkua pidempään teen joskus aamupalaa oikein " tekemällä" . Yleensä meillä ei kuitenkaan kukaan syö niin paljoa aamulla, että aamupalaa tarvitsisi niin kovin ihmeesti tehdä, mutta joskus on ihan kiva vaikka leipoa tuoreita sämpylöitä tms.
Ruokaa tehdään molemmat, joskus yhdessä ja joskus vuorotellen.
Kahvia meillä ei juoda, ei omisteta edes keitintä, eikä mies juo teetäkään juuri muulloin kuin flunssaisena. Tarjoan kyllä yleensä, kun itselleni teetä keitän, mutta harvoinpa tuo haluaa.
Joskus tosi harvoin teen aamupalaa miehelle. silloin tällöin viikonloppuna. Noustaan arkena aina ihan eri aikaan.
Iltapalaa teen joskus niin että saadaan kaksin syödä ja jutella kun lapset nukkuu.