Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki useamman äidit vastaamaan!

Vierailija
12.12.2007 |

Meillä on kaksi lasta. Esikoisen ollessa noin 8kk jumppasin itseni takaisin timmiin kuntoon. Painoa ei paljoa ollut ylimääräistä, mutta vatsanahka oli venahtannut.

Toinen lapsemme on nyt 8 kk ja haaveilemme kolmannesta. Tämä kolmas olisi viimeinen mikäli hänet alulle saisimme.

Kysymys kuuluu: Kannattaako mun jumpata itseni ensin kuntoon ja raskautua vasta sitten, vai jumpata itseni kuntoon vasta kolmannen synnyttyä? Painoa ei ole ylimääräistä, mutta se vatsanahka.. Onko mitään järkeä pistää itseään kuntoon ja sitten taas " räjäyttää" ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu kannattaa aina.

Vierailija
2/3 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isen, jos mitään ei tee ...

Mä oon luopunut toivosta ja hyväksynyt sen, että vyötärönymp. on kasvanut kahden lapsen myötä 15cm, vaikka mitään löysää nahkaa ei ole. Kropan malli vaan on muuttunut siitä, mitä se oli nuorena ja pienikin ylimääräinen kertyy just mahalle. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vatsanahan venyneen osan hävitettyä jumpaamalla 4 kertaa viikossa 45 min kerralla rasvanpolttoa, jossa noin 15 min vatsalihaksia. Paljon toistoja eri vatsalihaksiin. Näin mun vatsaröllykkä hävisi all kolmessa kuukaudessa.