Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi peehana!

Vierailija
12.12.2007 |

Mies sai jokin aika sitten espoosta töitä...ihan kiva eikö?

Niin sitten se ongelma. Itse asumme Helsingissä. Eikä muuton mahdollisuutta lähemmäs ole. Miehellä menee tunti per suunta (eli kaksi tuntia yhteensä) työmatkoihin. Sitten tekee 8h töitä jos jättää ruokiksen pitämättä niin sitten 7h (kuka jaksaa olla ilman ruokaa töissä?) sitten joskus piipahtaa vielä kaupassa tuomassa jotakin pientä kotiin. Mitä jää arkena yhteistä aikaa? Ei niin mitään, muutama tunti jotka nekin menee lapsia nukuttaessa, syötettäessä, iltapesuja pestessä jne. En tiedä monelta tänään lähti töihin, mutta vieläkään ei kotona ole. 10-12h (riippuen liikenteestä yms.) on aika paljon päivästä pois, lapsilta pois. Ikävä ehtii tulla ja viikonloput ei paljoa korjaa sitä ikävää...

Tunnen itseni ihan idiootiksi kun odotan miestä innolla kotiin ja joskus marisen siitä kun taas meni pitkään siellä. Eihän se kannusta miestä ollenkaan jos ... mä olen näin läheisriippuvainen? Vai olenko tosiaan? Haluan olla mieheni kanssa enemmän arkisinkin, onko se väärin? Olen kateellinen muille naisille kun heidän miehensä on klo. 16-16.30 kotona ja itse valmistaudun siihen että tuleehan mies kotiin 2,5h-3h päästä. Väsyttääkin ihan mukavasti ... yksin lasten kanssa (siivoaminen ja muut touhut siihen päälle). Olisi mukavaa jos mieskin voisi olla mukana meidän jutuissa enemmän. Onko muiden miehet näin pitkään pois kotoa? Aikaisesta aamusta alkuiltaan? Marisenko turhia?

Ihan turha avaus...pakko purkaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äitiyslomalla ja täytyy myöntää, että odotan välillä miehen kotiin tuloa kuin hullu puuroa. Silloin kun olin töissä, ei miehen pitkät päivät niinkään haitanneet.

Vierailija
2/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies on töissä toisella paikkakunnalla, välimatka 200km. On siellä viikot ja tulee viikonlopuiks kotiin.

Mä olen viimisilläni raskaana, lähtö voi tulla koska vaan. ystäviä ja sukulaisia tällä paikkakunnalla ei ole. Eli olen yksin täällä viikot. Koiran kanssa.

Teillä sentään nähdään joka päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se palkka sitten tuntuvakin...

Vierailija
4/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä ku psyykkaa ittensä yksinäisyyteen niin tuntuu et perjantaina sit ei osaa edes sanoa miehelle mitään. Menee hetki totutellessa siihen et onkin taas kotona.

Ja kaunko tätä jatkuu? Miten sitte ku on pieni vauva? Mies ei näe lastaan, esim ekat hymyt yms...

Vierailija
6/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi mennä helsingistä espooseen tunti matkoihin?

Vierailija
7/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käske miehes jäädä työttömäks ja menkää sossuu hakee rahaa ku haluatte kumpikin olla lapsen kaa 24/7..

Vierailija
8/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhka-ajat...jopa sää vaikuttaa siihen kuinka nopeesti töihin mennään ja pois tullaan. Helsingin sisälläkin saa loistavasti kulumaan tunnin toiselle puolen kaupunkia.

Vierailija
9/9 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on nyt minusta ja minun ikävästäni miestä kohtaan pitkien työpäivien vuoksi. Työttömyys ei tule kyseeseen. Hömelö...