Olen huomannut, että pieni pippelisellä miehellä
Kommentit (28)
Nyt kun mun rintani ovat raskauden myötä kasvaneet, pitäisikö tästä päätellä, että kohta myös mieheni pippeli alkaa kasvamaan suuremmaksi? Ja osaisiko joku kertoa kuinka paljon kasvua on odotettavissa? Esim. 2 cm / kuppikoko vai miten?
hämmästyttävän havainnon? Kurkkimalla pienirintaisten (yhdyssana, huom) naisten seurassa kulkevien miesten kalsareiden sisään ja tiedustelemalla miten suuri on erektiotilassa (taas yhdyssana!)?
ihmisillä on pieni tissisyyden ja pieni kikkelisyyden lisäksi usein ongelmia pieni aivoisuuden kanssa. Mites teillä?
Olen samaa mieltä, ja näköjään myös noiden yhdyssanojen kanssa...
ihmisillä on pieni tissisyyden ja pieni kikkelisyyden lisäksi usein ongelmia pieni aivoisuuden kanssa. Mites teillä?
Olet siitä elävä esimerkki.
Nyt kun mun rintani ovat raskauden myötä kasvaneet, pitäisikö tästä päätellä, että kohta myös mieheni pippeli alkaa kasvamaan suuremmaksi? Ja osaisiko joku kertoa kuinka paljon kasvua on odotettavissa? Esim. 2 cm / kuppikoko vai miten?
Samoin pienipippelinen ja pieniaivoinen.
naisia kiihottaa usein palomiehet vaikka se kädessä oleva letku ei kerrokaan mitään jalkovälissä roikkuvasta letkusta :)
Ottaisit opiksesi etkä täällä tyhmyyttäsi julistaisi.
Ei taatusti ole.
Etkö sarkasmia ymmärrä. Jotkut täällä niin tosissaan oikovat toisten oikeinkirjoitustuntemusta.
meillä molemmilla on pienet tissit ja ihan normaalin kokoiset pippelit :)
Tuntuu, jos seisoo. Minä olen varmaan pienten tissien vuoksi aika epäseksikäs, kun ei tahdo ottaa eteen läheskään niin usein, kun mulle kelpaisi.
Tai sit mulla on vaan liian vastenmielinen luonne... Kuka hemmetti tällaista munahaukkaa tahtoisi? *mutinaa*
ja miehelläni jättikalu,että kyllä se niin menee
kun näillä vauva-palstoilla olen pyörinyt nyt jonkin aikaa...jotenkin en usko että nämä pieni tissiset harrastavat sarkasmia ihan tähän tyyliin...toivottavasti kuitenkin olet oikeassa!
Etkö sarkasmia ymmärrä. Jotkut täällä niin tosissaan oikovat toisten oikeinkirjoitustuntemusta.
koska rintalihakset ovat kehittyneet salilla treenatessa aika paljon.
10 & 15
kun näillä vauva-palstoilla olen pyörinyt nyt jonkin aikaa...jotenkin en usko että nämä pieni tissiset harrastavat sarkasmia ihan tähän tyyliin...toivottavasti kuitenkin olet oikeassa!
mutta jos puhutaan taas naisten rinnoista ja varsinkin niiden koosta,
niin siihen ei sitten taas paljon treenit ja rintalihakset vaikuta, koska ne koostuvat pääosin rintarauhaskudoksesta...
koska rintalihakset ovat kehittyneet salilla treenatessa aika paljon.
mutta jos puhutaan taas naisten rinnoista ja varsinkin niiden koosta,
niin siihen ei sitten taas paljon treenit ja rintalihakset vaikuta, koska ne koostuvat pääosin rintarauhaskudoksesta...
on usein iso tissinen mies! Mites muilla?