Ärsyttävä, lapsellinen kaveri! ov.
Olen kyllä tosi ärsyyntynyt " kaveristani" ...
Oli pari viikkoa sitten mun kanssa kaupungilla mukana kun ostin tosi erottuvan talvitakin, josta olin ihan innoissani. Meinasi multa silmät pudota kun tyyppi käppäili koululla tismalleen samanlainen takki päällä tänään vastaan ja oli värjännyt hiuksensa tismalleen kuten minulla!
Ymmärrän kyllä, että pitäisi ottaa kohteliaisuutena jos joku matkii, mutta rajansa kaikella. Minulla ei ole varaa useampi takkeja ostella talvessa ja kiva olla 24/7 yliopistolla ja vapaa-ajalla samanlaiset takit päällä kuin kaksi marjaa!
Kyllä vituttaa! Itse en koskaan kehtaisi! Mutta pitää vaan ajatella, että ehkä on himpun verran yksinkertainen eikä osaa kehittää omaa lookia jos pitää hiuksista ja vaatteista asti kopioida!
Kommentit (10)
ä, mutta kyllä se silloin harmitti.
Tai sitten ei...
Mutta maailmassa on muutakin kuin pentuja ja läskejä av-lehmiä.
Mutta asiaan: itse en siis kehtaisi ostaa kallista takkia, jota pidetään kuitenkin päivittäin, samanlaista kuin kaverilla jonka kanssa liikun :S
ap
Ja kyllähän sitä varmasti näkee toista paljon, jos samassa koulussa ollaan, ei välttämättä siis tarvitse viettää aikaa yhdessä 24/7..
Minullakin on ollut tuollainen kaveri, sillä ei vain ihan oikeasti ollut sitä omaa tyyliä eikä silmää valita itse vaatteita/tuoksuja/sisustukseen liittyviä asioita.. Vaikea neuvoa, että mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä. Minä tein aikoinaan niin, etten ostanut tämän kaverin aikana mitään ja sitten kun olin yksikseni jotain ostanut, niin en muka muistanut että missä olin ostokseni tehnyt :) Joskus kyllä teki mieli suoraankin sanoa, ehkä olisi pitänytkin.. Ehkäpä hän ei itse ymmärrä, miten ärsyttävää tuo voi olla?
Kälyni ostelee samanlaisia vaatteita kun minulla on,viimeksi kun näin niin hänellä oli samanlainen laukku. Kerran juhlissa otin vahingossa muutaman viinilasillisen jälkeen väärän takin päälle kun lähdin kotiin,käly oli ostanut samanlaisen kun minulla oli ja otin sen kun en nähnyt toista..
Se naine oli tosi kopio. Tukka aina samanlaine kuin äidilläni, otti kiharat ja värjäsi samaan tahtiin. Vaatteet samanlaisia ja joskus jopa lainattuja äidiltäni eivätkä koskaan tulleet takaisin...
Nykyään kun tuo nainen ei kuulu sukuun, hän on jonkin sortin ikäkriisissä ja pukeutu kuin teini ja päässä pieniä lettejä, lävistykiä, tatuointeja jne...
Hitto tuo on niin läpinäkyvää, hankkis nyt oman elämän :(
ap
Kohta se yrittää iskeä miehesi! Äläkä ainakaan paljasta, mistä olet aikeissa hakea töitä...
nimim. been there
Onhan se vähän koomisen näköistä, jos paljon yhdessä liikkuvilla ihmisillä on tismalleen samanlaiset vetimet.;) Yläasteella ehkä vielä menetteli.
Lapsellisen vaikutelman viestistäsikin saa. Onhan se vähän sääli, jos isojen ihmisten pitää hengailla 24/7 aina samassa jengissä...