Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko 9 vuotiaalla olla jo murrosikä?
12.12.2007 |
Kun tiuskii ja äyskii jatkuvasti :(
Koulussa menee ihan hyvin, mutta meidän välitjostain syystäniin tulenarat että tuntuu saman katon alla eläminenkin välillä mahdottomalta, mikäli samanlainen tilannevielä 9 v päästä....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kai tuo jotain esimurrosikää on ;)
Meidän 8,5 vuotias poika osaa oikeasti olla välillä ihan kauhea! Odotan suurella mielenkiinnolla tulevaa...