Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlaista elämä on,jos antaa jonkun korkeamman voiman eli uskonnon,Jeesuksen tai jonkun päättää elämästään?

Vierailija
12.12.2007 |

Siis että aina kun jotain tapahtuu,niin se on sitten Jumalan tahto,niinkö?

Ei uppoo mun päähän,ei millään!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käsittää. ap

Vierailija
22/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

19: en tarkoittanut korostaa tuota kuukausimäärää. Halusin vain välittää viestin, että mitään ei tapahtunut siltä istumalta, en kokenut mitään valaistumista saman tien.

22 ja 23:..............En tiedä, en todellakaan tiedä, miksi näin tapahtuu.........Mt-ongelmat ovat psyykkisiä ongelmia, eivät hengellisiä.

3 (joka nyt poistuu linjoilta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen huomaa kun katselee tosiasioita realistisesti.

Minä olisin halununt tulla maailmankuuluksi ja rikkaaksi akateemikoksi ja voittaa nobelin rauhanpalkinnon. Ja usko, minua, olisin ollut siihen tarpeeksi älykäs jne. Mutta Jumala halusi minun olevan vammaisen lapsen omaishoitaja. Etsi sinäkin itsellesi apua tosiasioiden puitteissa, älä odota, että Jumala ottaa niitä pois. (sitä sairauttasi, esimerkiksi)

Vierailija
24/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, ja menin siivoamaan koska toivoin niin hartaasti että saisin vielä joskus säännöllisen kuukausipalkan. En kestänyt sitäkään, hajosin. Noh, ilmeisesti siivojan paikka on sitten lottovoittoon verrattavissa mun tapauksessa ja pitäis pyytää, että jumala rankaisee mua oikein olan takaa. Miten olis joku julkinen nöytyytys, niiltä olen vielä säästynyt. Jos sitä pyytäisin, niin se varmaan olis tällaiselle surkimukselle sopiva rukousvastaus.

Vierailija
25/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mt-ongelmat ovat psyykkisiä ongelmia, eivät hengellisiä.

Eli Jumala luo mielisairaat ja jättää ne sitten täysin pärjäämään yksin. No kiitos taas tästäkin ei-mistään Jumalalle.

Vierailija
26/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä tulkinta. Tuo tarkoittaa sitä, että mt-ongelmat pitää hoitaa ensisijaisesti psykologilla. Lapsuuden traumat aiheuttavat mt-ongelmat, ei niitä taivaasta viskata niskaan.

Vierailija
27/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se avun tuleminen kestää piiiiiitkääään!

Lapsuuteni oli kamala. Rukoilin apua jumalalta (tyylillä: " jos olet olemassa, anna minulle varmuus olemassaolostasi sydämeeni" ). Nyt olen yli kolmenkymmenen, enkä tunne jumalaa sydämessäni vieläkään. Näiden kaikkiwen vuosien aikana olen useasti kohdistanut ajatukseni yläkertaan pyytäane vain ja ainoastaan sitä tunnetta, varmuutta siitä että jumala on. En ole pyytänyt mitään sen kummempaa, oikotietä pois mistään tai suurta hurmiota. Vain tunnetta.

Vierailija
28/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa? Esim. keskitysleirit ja 9/11 ja alkoholistivanhemmat vaikka? Mutta sitten hän kuitenkin auttaa vaikka tätä yhtä kirjoittajaa saamaan työpaikan? Tätä en ole oikein ikinä ymmärtänyt....

Vierailija
29/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ihminen pysty koskaan saamaan elämäänsä raiteilleen yrityksistä huolimatta, ja lopulta ihminen kuolee yksin jonnekin ojanpenkalle. Missä on Jumalan apu... Kun sitten taas joku jolla on asiat periaatteessa kunnossa saa apua johonkin parempaan työpaikkaan.

Varmasti on alkkiksenkin tapauksessa apua pyydetty jumalalta, siitä olen ihan varma. Jokainen ihminen pyytää apua, jopa vaikka olis ateisti. Minäkin ateistina teen sitä joskus, se on ihmiseen sisäänrakkennettu mekanismi. Lapsi pyytää hädässä apua äidiltään tai isältään. Aikuinen pyytää Jumalalta. Ja ihan tosissani olen ollut.

Vierailija
30/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jumala ole joku vahtikoira, joka katselee, ettei kukaan tee mitään pahaa. Jumala suree varmasti esim. Jokelan tapahtumia, mutta ei estänyt niitä, koska ihmiselle on annettu vapaa valinnan oikeus. Jos ihminen päättää valita pahan, hän valitsee sen. Sen vuoksi näitä kauheuksia tapahtuu. Ne aiheuttaa ihminen, ei Jumala.

Vierailija
31/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä valinta se on,että jonkun lapsi kuolee kohtuuntai jää auton alle tai hukkuu jäihin?Kenen valinta se on? ap

Vierailija
32/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minusta Jumalan valinta. Lapsen elinpäivät tulivat täyteen ja hän sai kutsun Jumalan luo. Hänen elämällään ja kohtalollaan oli jokin tarkoitus, jonka hän oli jo täyttänyt.

Olinkohan 37

Vierailija
33/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoittaja oli 38.

Vierailija
34/35 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä valinta se on,että jonkun lapsi kuolee kohtuuntai jää auton alle tai hukkuu jäihin?Kenen valinta se on? ap

Mitä tarkoitat? Jokaisen ihmisen elämänpäivien pituus on ennalta määrätty, joidenkin elämä päättyy jo lapsena tai jopa ennen syntymää. Ei missään ole sanottu että ekämämme sujuu kivasti ja ilman vaikeuksia ja vastoinkäymisiä ja menee niinkuin itse tahdomme - jos tilaamme Jumalalta rukoilemalla haluamamme asiat.

Vierailija
35/35 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tavallaan nämäkin OVAT valintoja, vaikkakin valintoja, joita ei kaikkia pääse tekemään itse eikä kaikkia tajunnut ajoissa tekevänsä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme