Onko se aina ja ikuisesti niin?
Onko se aina niin, että jos miestä ei kiinnosta naisen nautinto ja tuntemukset seksin aikana, häntä ei ne koskaan tule kiinnostamaankaan? Vai voiko mies jotenkin kasvaa ajan myötä niin, että toisenkin nautinto alkaa kiinnostaa? Mun mies ei ole saanut mulle orgasmia koko 4 vuoden aikana kertaakaan aikaiseksi, enkä ole mikään vaikea tapaus edes. Yhdyntä tuntuu todella hyvältä, mutta en vain saa orgasmia niin, en ole koskaan saanut. Suuseksin ja sormiseksin tekniikasta hänellä ei ole hajuakaan, ja tuntuu lähinnä ikävältä hänen kosketuksensa, sattuu siis. Alkuaikoina yritin häntä opastaa, mutta ei häntä kiinostanut, sitten luovutin. Esileikkejäkään meillä ei ole koskaan harrastettu, koska mies ei halua. Ennen lasta kostuin todella helposti ja nopeasti, nykyään käytetään aina liukkaria. Kaikki muu meillä sujuu hyvin ja yhteinen lapsikin on, mutta seksissä kyse on vain miehen haluista, tuntemuksista ja saamisesta, minä olen vain väline. Olen yrittänyt keskustella asiasta tuloksetta. Aina lupaa yrittää, mutta kuitenkaan ei niin tee.
Kommentit (2)
tässä kun on pitkän elämänsä aikana nähnyt satoja ja tuhansia miehiä ja itsekin miehenä seurannut niiden seksikäyttäytymistä niin sanoisin että mies ei paljoa muutu. Väittäisin että miehen seksuaalisuus määräytyy pitkälti äitisuhteen kautta. Suunnilleen kaikkia tuntemiani ns. tunnevammaisia miehiä eli sellaisia jotka ei joko osaa tai halua pitää naista hyvänä, pettävät niitä jne yhdistää joko huono äitisuhde tai se että äitiä ei ole ollut ollenkaan. Nainen, katso miten poikaystäväsi ja hänen äitinsä suhtautuvat toisiinsa, siitä näet mitä oma kohtelusi tulee olemaan jos sen mieheksesi valitset.
M
Kyllä se on aika vaikeeta yhtäkkiä alkaa miehen tuottamaan naisellekkin nautintoa jos ei ole ennen kiinnostanut . Mitä jos sun pitäisi yhtäkkiä aloittaa tupakanpoltto vain koska miehesi haluaa!Menkää seksiterapeutille,ehkä miehesi siellä heräisi todellisuuteen , ymmärtäisi että sinäkin olet ihminen ja TARVITSET orgasmia niin kuin hänkin .