Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten vaatia uutta pph:ta lapsille...

Vierailija
11.12.2007 |

Kamalaa kun sain lopulta tietää kenelle lapseni ovat menossa hoitoon. Kunnassa kun on tosi vaikea tilanne hoitajien suhteen, niin ehdin jo innostua kun hoitopaikka löytyi. Mutta sitten henkilö:

- reilu parikymppinen (alle 25)

- työkokemusta 1 kk

- ei koulutusta

- yksi oma lapsi, vuoden vanha

- tupakoi

- kiroilee (ainakin oman lapsensa aikana, joten voiko olettaa työajalta jotain muuta)

ja tälle pitäisi nyt uskaltaa jättää omat pienokaiset.. huokaus...

Siis ihan tosissaanko ne tätä mulle ehdottavat. Oonko ihan liian kiltti kun aion edes mennä tutustumaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syystä olet huolissasi, kyllä olisin minäkin...

Vierailija
2/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tupakanpoltosta tekisin tiukan ukaasin: ettei työaikana.

Nuori ikä ei välttämättä ole se huonoin asia, lapsen pääiväkodissa on kolme tosi nuorta hoitajaa ja yksi ope, tosi kivoja ja asiallisia kaikki.

Sinuna soittaisin pph-johtajalle (vai mikä niillä on?) ja vaatisin toista hoitajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on porvoosta...

Täytyy olla.

Vierailija
4/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä sen takia provo...

Vierailija
5/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä vaatia, vaikka karkkia taivaalta..

meillä täällä maalla on kanssa tiukka tilanne hoitopaikoista.

ongelma on, että kaupungille ei saada lisää koulutettuja henkilöitä lapsia hoitamaan..

ja pph:lla saa olla 4 kokopäiväistä ja yksi puolipäiväinen lapsi hoidossa.

no, mitä meinaat, että perhepäivähoidon ohjaaja voi tehdä, jos paikkoja ei ole vapaana, ja uusia koulutettuja ei saa mistään?

jos ei ole hoitajia, ei ole paikkojakaan..

sitten otetaan sellaisia, ketkä vaan tulee, oli koulutus tai ei, jos niitäkään saavat mistään.

eipä ole kiva tilanne. mulla parin kk:n päästä paluu töihin äitiyslomalta, ja hirvittää, että mihin lapset sitten " laitetaan" . ovat pieniäkin vielä, niin ei viittis millekään " joo, olen mä lasten kans - vittu- joskus leikkinyt" -tyypille viedä..

Vierailija
6/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään epäröisin.

Miten voi olla kouluttamaton? Eikö se ole laitonta? Ei kukaan voi pakottaa viemään sellaiselle hoitajalle, johon ei voi luottaa = ei koulutusta tai kokemusta, huono kuva (kiroilu, tupakointi)

Tiedän monia TODELLA epäsopivia, jotka hoitavat muiden lapsia pimeästi, koska se on niin helppoa (saa olla vaan kotona eikä tartte tehdä mitään??). huhhuh jos vanhemmat tietäisi.. Sitä vaan einekset lämmitetään ja lapset yksinäänleikkii kun äiti juoruaa netissä/puhelimessa, pitkin päivää siellä ramppaa hoitajan kavereita kahvittelemassa. Näistä tyypeistä kun joku saa päähänsä hakeutua virallisesti hoitajaksi niin kyllä aion itse tehdä valituksen.

Vierailija
7/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on pulaa hoitsuista,ja kiinnostusta löytyy niin näin se vaan menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän