Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RASKAUS AIKAINEN INFLUENSSA????????

Vierailija
11.12.2007 |

ONKO VAARALLISTA VAUVALLE,JO KOLMAS KERTA SE ISKI MUA?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonat raskaana olevat naiset maailmassa ovat sairastaneet niin flunssia kuin influenssia, kuuluu elämään.

Hormonihöyryissä on helppo laittaa överiksi. Rauhoitu hyvä nainen. Sikiösi on turvassa.

Vierailija
2/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytietämyksen mukaan influenssan yhteys skitsofreniaan on vähintääkin epäselvä ja korkeintaan vähäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastin rv 8-9 ja vauvalla oli syntyessään rakenteellinen poikkeavuus, jota on jouduttu leikkauksin hoitamaan. Itse epäilen vahvasti influenssan vaikutusta em. asiaan.

Vierailija
4/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana,mutta siis itse sairastan neljättä influenssaa juuri. Tämän syksyn aikana. Ikää 24, suosittelivat influenssarokotusta. Toiset on vaan herkempiä.

Vierailija
5/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole raskaana,mutta siis itse sairastan neljättä influenssaa juuri. Tämän syksyn aikana. Ikää 24, suosittelivat influenssarokotusta. Toiset on vaan herkempiä.

Onko sinulla labrakokein todettu, että sairastat nimenomaan influenssaa?

Tavallinen flunssa ja influenssa ovat aivan eri asiat. Sitä paitsi influenssa-aalto ei ole vielä saapunut Suomeen. Ja toisekseen tänne tulee yleensä talven aikana yksi influenssa aalto. Ne rokotteetkin ovat ennakoitu tepsimään siihen talven aikana tulevan tiettyyn yhteen influenssa kantaan.

Olen varma, ettet ole erottanut flunssaa influenssasta. Kun sairastaa influenssaa, niin sen todellakin tuntee nahoissaan. Siinä on niin kipeä ja kuumeinen, ettei voi moneen päivään suunnilleen nousta vuoteestaan...

Vierailija
6/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumetta. Influenssan voi sairastaa vain kerran vuodessa ja sitten on immuuni sen vuoden ennen kuin tulee uusi kanta - siihen perustuu se rokottaminenkin kerran vuodessa. Näin on fakta.

Vierailija
7/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en voi käsittää, että ihmiset vieläkin sekoittavat influenssan ja flunssan keskenään. Ilmankos porukka valittaa, että kun oli ottanut influenssa rokotteen, niin sen jälkeen sitä vasta flunssainen olikin koko talven.

Vierailija
8/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa voi väestötasolla nostaa riskiä joihinkin juttuihin, mutta yksilötasolla ei voida sanoa, että lapselle olisi aiheutunut jotain haittaa juuri nimenomaan influenssan takia. Tai jos voidaankin, niin eihän siltä oikeastaan olisi voinut välttyä. Influenssa-aalto ei muuten ole vielä tullut Suomeen, joten ehkäpä et ole edes sairastanut sitä.

Vierailija
9/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumetta yli 39-40 astetta, TODELLA kovat lihassäryt = en pystynyt ensinkään nousemaan sängystä saati käsiä heiluttamaan, lisäksi aivan tajuton kurkkukipu ja muut tavallisen flunssan oireet. Edellä mainitut oireet kestivät noin viikon ja sen jälkeen vielä puolitoista viikkoa oli enemmän tavallisen flunssan oireita.

Vierailija
10/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLISIN KIITOLLINEN JOS JOKU VASTA!!!KUN EN SAA UNTA ENNEN:)

Vierailija
11/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosittain ole yleensä kuin yhtä laatua influenssaa liikkeellä.

t. 2

Vierailija
12/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aivan kuumeinen olo ja kovat lihassäryt. Joten on ollut liikkeellä erilaisia flunssan muotoja niin kuin yleensäkin, yksi niistä vaan on ollut ehkä sinunkin oireilujesi kaltainen.

Vierailija
13/13 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla on tavallinen flunssa