Voisitko seurustella vankilassa olevan miehen kanssa?
Kommentit (32)
Mä oon nuorempana seurustellu sellasen kanssa ja liikkunu " niissä piireissä" . Ei kiitos enää, hyvä kun pääsi eroon!
se kyllä alussa kehui itseään ja oli herrasmiestä mutta kyllä sieltä taustalta pilkotti se mitä hän oikeasti oli, siis jos nyt rehellisesti asiaa katson.
Hän oli hvyin epäluuloinen, suuriluuloinen, agressiivinen ja äärimmäisen itsekäs. En viitis edes kertoa kelleen että olen seukannu sellasen sekopään kanssa.
Oikeen onnellisia? Voi hyvää päivää
14:
...pääsee ehdonalaiseen vuonna 2040.
voi vankilassa joutua olemaan muutenkin. Ja vastaus, kyllä, mieheni on vankilassa. Meillä kohta kolme lasta.
Eikä ole siellä huumeista, pahoinpitelystä tai kenenkään listimisestä...
Esim. totaalikieltäytyjän kanssa voisin seurustella.
Linnanjätkät ovat idiotteeja ja niitten muijat vielä tyhmepiä luusereita.
Onhan niitä taitavia huijareitakin, jotka jäävät sitten kiinni enemmän sattumalta kuin tekemänsä virheen vuoksi.
Vierailija:
Onhan niitä taitavia huijareitakin, jotka jäävät sitten kiinni enemmän sattumalta kuin tekemänsä virheen vuoksi.
Niiltä puuttuu teve itsekunnioitus. Moni keräjäis ennenkuin varastais.. ymmärrätkö? Minä inhoan rikollisia yli kaiken!
Vierailija:
Nillä ei ole moraalia! ne ovat rikollisia olivatpa kuinka hyviä valehtelmaan tahansa!
Vierailija:
Onhan niitä taitavia huijareitakin, jotka jäävät sitten kiinni enemmän sattumalta kuin tekemänsä virheen vuoksi.Niiltä puuttuu teve itsekunnioitus. Moni keräjäis ennenkuin varastais.. ymmärrätkö? Minä inhoan rikollisia yli kaiken!
Mites ne totaalikieltäytyjät?
minä telottasin kaikki rikolliset!
mutta älykyys ei elämässä paljoa auta jos ihmisellä ei ole viisautta.
Vierailija:
minä telottasin kaikki rikolliset!
Entä jos joku varastaa kaupasta ruokaa kun ei ole rahaa ostaa (näitä lienee Suomessa hyvin vähän, mutta maailmalla enemmänkin). Pää poikki?
Vierailija:
Vierailija:
minä telottasin kaikki rikolliset!Entä jos joku varastaa kaupasta ruokaa kun ei ole rahaa ostaa (näitä lienee Suomessa hyvin vähän, mutta maailmalla enemmänkin). Pää poikki?
se joka telotuttas..
Vierailija:
Siis puhunkin vain Suomesta nyt..se joka telotuttas..
Entäs jos nuorena varastanut kaupasta karkkipussin ja jäänyt kiinni? Entäs jos on saanut sairaskohtauksen autossa ja aiheuttanut kolarin? Entäs jos on ajanut ylinopeutta viedessään lasta sairaalaan tai vaimoa synnyttmään? Kaikista voi saada tuomion=pää poikki?
mutta se olisi äärettömän epätodennäköistä.
[/quote]
Entäs jos nuorena varastanut kaupasta karkkipussin ja jäänyt kiinni? Entäs jos on saanut sairaskohtauksen autossa ja aiheuttanut kolarin? Entäs jos on ajanut ylinopeutta viedessään lasta sairaalaan tai vaimoa synnyttmään? Kaikista voi saada tuomion=pää poikki?
[/quote]
olon syy mikä tahansa. Kertoo kyllä paljon ihmisestä jos on joutunut vankilaan! Itselle kun ei ole ikinä tuottanut vaíkeuksia elää elämää niin ettei joudu valtionhotelliin.
En osaa oikein kuvitella, mikä voisi olla sellainen tuomion syy, etten jättäisi miestäni.