Haluaisitko kummiksi? Onko kivaa olla kummi?
Kommentit (10)
ja vain yksi auttaa lastenhoidossa...
Meillä niitä 13. Sikäli harmi, että kaikkien kanssa ei voi tasavertaisesti viettää aikaa koska osa asuu tosi kaukana mutta muistan niitä aina kun voin. minusta kummius tarkoittaa osaltaan myös sitä, että meistä tykätään.
Haluaisin kummilapsen tästä jostain läheltä, olen lopen kyllästynyt olemaan etäkummi. Minulla on kolme kummilasta (ja miehellä vielä yksi), ja kaikki asuvat yli 300 kilometrin päässä. Eipä tule pahemmin oltua osa heidän elämäänsä. :(
Siis ei ole kiva olla etäkummi, olisi kiva olla kummi lapselle, jota voi joskus tavata.
Minulla on kolme kummilasta, ja vain ensimmäinen on se " oikea" kummilapsi, hänestä olen kiinnostunut ja haluan viettää aikaa. Nuo kaksi muuta ovat yhdentekeviä, en olisi välttämättä enää kummiksi halunnut, mutta en kehdannut kieltäytyäkään.
kummityttööni, joka on minua kaksi vuotta nuorempi. Halusi aikuisen käydä rippikoulun ja pyysi kummiksi vaikka aikuinen ei periaatteessa kummeja tarvitse. On minulla kaksi alaikäistä kummilastakin, mutta koen olevani vain lahja-automaatti.
Lukuun ottamatta siskonlapsia, jotka asuu kyllä kaukana mutta joiden suhteen olen jotenkin rohkeampi.
lapsen olen nähnyt ehkä 2 kertaa, valokuvia ei ole tullut, mut mun kyllä pitäis ostaa-ostaa-ostaa.. Olen katunut että ryhdyin kummiksi. Olen ilmoittanut että mielelläni autan lapsenhoidossa jne, mutta ehkä nämä vanhemmat ajattelevat, että otetaan rahassa kiitos..
tuleehan siinä velvollisuuksiakin mukana.
Mä olen hirveän huono pitämään yhteyttä esim. kauempana asuviin kavereihin, ja saisin vain syyllisyydentunteita kun en muistaisi pitää tarpeeksi usein yhteyttä kummilapsiini. Haluaisin kummiksi vain sellaisten ihmisten lapsille, joiden kanssa nähtäisiin usein ilman kummisuhdettakin.
miehellä onneksi on kummipoika, joka on minullekin vähän siinä sivussa kummilapsi. Muistamme lasta usein, soittelemme ja lähettelemme kortteja. Viime kesänä veimme eläinpuistoon, pitäisi taas jotain kivaa retkeä keksiä. Juuri tänään saimme postissa aivan ihanan piirrustuksen jossa oli poika ja me :)