Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Päästäisitkö" miehen töihin...

Vierailija
11.12.2007 |

meillä tilanne se, että miestä uhkaa pitkä lomautus ja mä olen kotihoidonuella. Mies pääsisi Norjaan töihin, kaksi viikkoa töissä ja kaksi kotona, tienaisi ihan hyvin. Mutta mä jäisin kahden 10 kk ikäisen lapsen kanssa.... mitä te tekisitte... järkeväähän miehen olisi mennä, mutta aika ikävää olla yksin pojan kanssa.... ei olis normaalia perhe-elämää... tätä jatkuisi ehkä vuoden.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkisittekö miestä siis useammin jos olisitte paikan päällä? Nythän se olisi tosi helppoa, kun ei tarvitse miettiä lasten koulunkäyntiä ja et ole töissäkään.

Vierailija
2/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa se kaksi viikkoa menisi äkkiä ja sittenhän teillä olisi taas kaksi viikkoa aikaa olla yhdessä koko perheen kesken....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et päästäisi?

Vierailija
4/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sujui ja rakkaus kukoisti, kun oli niin ihana aina olla yhdessä taukojen jälkeen.

Vierailija
5/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma talonne kalustettuna jollekin luotettavalle ihmiselle.

sillain saatte rahaa ja sitten kaikki vaan Norjaan viettämään ainutlaatuista vuotta johon ei välttämättä mahdollisuuksia kun lapsi jo koulussa. Mee mukaan!

Vierailija
6/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa , miehesi tekee siellä todennäköisesti erittäin pitkiä päiviä ja saisi tosi hyvät rahat sieltä ( oman miehen kans piti joskus mennä ) . Tilaa avuksi kotipalvelusta työntekijä siivoamaan tai hoitamaan lapsia että pääset ite hoitamaan juoksevia asioita yms . Jos nyt jotain pettämis asioita mietit niin JOS MIEHESI MEINAISI sua pettää niin eiköhän sitä myös tekisi täällä kotimaassa ja uskon kun sinne norjaan menee niin siellä ei oikeasti ole mitään vapaa iltoja ( kertoohan sekin jo että saa 2 vk kotona olla että tekee ne 2 vk ns . sisään ) . Mitä sun miehesi alkaa siellä tekee ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän