Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla niin järkyttävä vauvakuume, että en voi elää mieheni kanssa joka ei halua lapsia

Vierailija
11.12.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kolme lasta, minulla yksi. Ikää mulla 34. Ollaan oltu yhdessä 7,5 vuotta. Tänään tuntui taas ikävältä kun yksi kaveri ilmoitti olevansa raskaana.

Vierailija
2/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siemenet sisään ja katot mitä elämä järjestää.. Niin mä ajattelin tehdä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... pieni " vahinko" . Jos syöt pillereitä niin.. hupsista; unohda pilleri tai pari (öhöm.. KUUKAUTTA tarkoitan, en pilleriä tai paria)

Vahinkoja sattuu ;) joskus niitä täytyy vaan vähän helpottaa.

Vierailija
4/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen huijaaminen ei oikein onnistu, kun pitää itse huolta siitä ettei ruiki siemeniä sisälle. Ei olla käytetty muuta ehkäisyä seitsemään vuoteen eikä meillä silti ole kuin yksi lapsi, joka aikoinaan ihan tekemällä tehtiin. En ole kovin helposti raskaaksi tulevaa tyyppiä eikä ylipainoni yhtään helpota sitä.

Mitä mahdollisuuksia minulla on päästä esim. Tallinnaan hedelmöityshoitohin yksinäni? Vai etsinkö sen siitossonnin ihan treffipalstan kautta? Mieheni kanssa haluaisin kuitenkin jatkaa yhdessä eli lienee mahdoton ajatus tehdä lapsi toiselle miehelle.

Vierailija
5/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
6/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sulta muka puuttuu? Mikä olisi paremmin, jos nyt rikot perheen ja hankit yksin lapsen jonkun kännipanon kanssa? Olen itsekin potenut vauvakuumetta, tiedän miltä se tuntuu. Kuitenkin järki käteen sen kanssa, mitä on sen olemattoman eteen valmis tekemään.

On väärin saattaa vanhemmaksi ketään vastoin tahtoaan. Lapsi on loppuelämän mittainen satsaus niin rakkauden kuin rahankin osalta, puhumattakaan kaikesta muusta siihen liittyvästä. Miehelläsi on jo useampi lapsi. Olette olleet kohtalaisen pitkään yhdessä. Kaikki viemäristä alas sinun hormoniesi tähden? Ketä se palvelee? Kuka moisessa yhtälössä voittaa? Ei kukaan!

Vierailija
7/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan eläväni ihmisen kanssa, joka voisi tehdä salaa tuommoista.

Vierailija
8/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä on vaikea enää vauvakuumeilla ja silloin katuisin luultavasti jos en nyt olisi yrittänyt toista lasta saada. Ja lapsellanikin on oikeus suht samanikäisiin sisaruksiin. Ja kahden lapsen isän kanssa seurustelun aloittaessani en vielä itse vauvakuumeillut ollenkaan ja luulin olevani maho. Pattitilanne.

Vierailija
9/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikäero tarkoita, etteikö sisarussuhde voisi olla hyvä! Mulla ikäeroa isoveljeeni 12 vuotta, olemme kuitenkin läheisiä!

Mutta vähänkö kadut yh:na sitten kun valvot vauvan kanssa, viet lapsia eri isille viikonloppuina, olet yksin jo synnäriltä lähtien, lapsi alkaa kysellä isän perään... Sairasta tuollainen.

Vierailija
10/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vastuussa muistakin kuin itsestäsi kun sinulla on jo lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan