Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon menee rahaa kylppäriremonttiin? Jos laitetaan

Vierailija
11.12.2007 |

vähän putkia ja kaikki laatat ja kosteuseristeet. Itse voi tehdä osan. Siis suunnilleen, että noko kyse tuhansista vai kymmenistä tuhansista.

Nyt on myynnissä yksi asunto, jota myydään n. 50 - 70k halvemmalla kuin samankokoinen asunto hyväkuntoisena... mutta vaatii kylppärihommia ja pintaremppaa..

Kannattaako? Onko sellainen remontti kuinka iso homma loppujen lopuksi, kestääkö kuukausikaupalla? Kokemuksia+

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme talon kesällä 2005 ja heti piti laittaa kylppäri, koska siellä oli lievästi kosteutta. Kylppäri tehtiin kokonaan uudelleen eri revimme auki perustuksia myöten ja kuivatimme hieman kostuneet paikat. Pari tukipuuta piti uusia, muuten selvittiin kuivatuksella.

Laitoimme siis itse eristykset ja uudet seinälevyt sekä kosteuseristyksen kahteen kertaan. Sähkömies kävi vetämässä lattialämmön sekä kytkemässä uudet pistorasiat. Putkimies puolestaan kävi laittamassa jotain vesiputkien eristykseen liittyviä juttuja, oli täällä noin tunnin.

Itse sitten vielä tasoitimme lattian, laatoitimme lattian ja seinät sekä teimme lasitiilestä suihkuseinän. laatat ostettiin isona eränä laatta. collectionista, eivät olleet halvimpia mutta eivät nyt ihan kaikkein kalleimpiakaan. Kylpyhuoneemme koko on noin 2,5m x 5m ja korkeutta normaali huonekorkeus n. 240cm.

Tämä kaikki tuli maksamaan yhteensä töineen ja tarvikkeineen noin 2900euroa. Itselle ei tietty voinut työnosuutta laskea, tunteja meni mooooonta! Mutta edullisesti saatiin kerrassaan ihana kylppäri!

Vierailija
2/2 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneen kylppäriin ilman kosteusvaurioita on jo 4000 euroa, eli varaudu ainakin kymppitonniin. Siis jos et tee itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä