6-vuotiaan RAIVARIT,menee hermo. ov
Itkee ja parkuu pienemmästäkin syystä,pyytelee anteeks sekavia ja alkaa hyperventiloimaan. Mikään ei auta,mun pitäis kuulemma olla kiltti ja kaikki on AINA mun vika!
Mitä mä teen,en voi aina antaa periksikään. Täällä kylässä myös toinen samanikäinen,joka uskoo kun sanotaan ja osaa käyttäytyä;(
Kommentit (4)
On todellakin temperamenttinen tyttö.
Hirveän rasittavaa. Huutaa, karjuu ja kiukuttelee. Ja vaikka ei edes hänelle suuttuisi, hän huutaa, että miks olette niin vihaisia koko ajan. Välillä paras on yrittää lyödä asia leikiksi. Välillä paras pitää ihan sylissä ja antaa itkeä. Sama se, kenen vika, lapsella on paha olla ja siihen se huomio pitää kiinnitää.
myös todella kiukkuinen tätä nykyä. Multa hermot jo menneet.
Se on ihan temperamenttikysymys. Toisilla lapsilla on tunteissa ns. voimakas intensiteetti. Eli kaikki tunteet ovat kovia. Kun suututtaa, niin suututtaa oikein olan takaa.
Ei siitä saa rangaista, että suututtaa tai on vihainen. Aiheutat traumoja, jos kiellät vihan. Suostuisiko hän tekemään pelisäännöt? Eli tyyliin " saa huutaa, mutta pitää mennä huutamaan toiseen huoneeseen/pitää sen jälkeen keskustella asiasta/tms" .